قاتل سنگدل در يك قدمي مجازات مرگ

شامگاه 12 مرداد سال گذشته با فريادهاي زن ميانسالي كه پس از بازگشت به خانه‌اش با جسد مادر و دختر 9 ساله‌اش رو‌به‌رو شده بود، همسايه‌ها با حضور در يكي از محله‌هاي ورامين و مشاهده صحنه اين 2 جنايت دلخراش، موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 خبر دادند.
کد خبر: ۱۸۰۲۱۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۳ 30 July 2011
|
6969 بازدید
جام جم: پرونده محكومي كه در جنايتي بي‌رحمانه در ورامين زن سالخورده و نوه 9 ساله‌اش را به قتل رسانده بود، پس از تاييد در ديوان عالي كشور براي اجراي حكم به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي تهران ارسال شد.

شامگاه 12 مرداد سال گذشته با فريادهاي زن ميانسالي كه پس از بازگشت به خانه‌اش با جسد مادر و دختر 9 ساله‌اش رو‌به‌رو شده بود، همسايه‌ها با حضور در يكي از محله‌هاي ورامين و مشاهده صحنه اين 2 جنايت دلخراش، موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 خبر دادند.

با حضور ماموران و بازپرس ويژه قتل دادسراي ورامين در محل مشخص شد عامل يا عاملان جنايت پس از ورود به خانه، زن سالخورده را سر بريده و در اقدامي تبهكارانه نوه 9 ساله او را نيز پس از تجاوز، به قتل رسانده اند و سپس با سرقت طلاهاي مادربزرگ و مقاديري پول از محل متواري شده‌اند.

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط، پرونده به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت و با شناسايي تعدادي از افراد مظنون، سرانجام ماموران متوجه شدند فردي در يك مركز فروش تلفن همراه قصد فروش تلفن همراه مقتول را دارد.

با عزيمت ماموران به محل، اين فرد كه يكي از همسايه‌هاي مقتولان بود، دستگير و در ميان ناباوري بستگان دختر 9 ساله و مادربزرگ، مشخص شد اين جوان شاهين نام دارد كه به دليل اعتماد به وي حتي نامش در ميان افراد مظنون نيست.

با تحقيق از متهم، وي اعتراف كرد به دليل اعتياد به شيشه و كراك از چندي پيش منتظر فرصتي براي سرقت از خانه همسايه بوده است و روز حادثه به بهانه اين‌كه كليد را در خانه‌اش جا گذاشته، از زن سالخورده اجازه مي‌گيرد تا وارد خانه شود و در اولين گام با قتل پيرزن و سرقت طلايش، متوجه مي‌شود نوه 9 ساله خانواده از خواب بيدار شده و متهم را ديده است به همين دليل و براي سرپوش گذاشتن بر جنايت پس از بستن دست و پاي دختر 9 ساله و آزار و اذيت، وي را نيز به قتل رسانده و متواري مي‌شود.

8 بار اعتراف و يك بار انكار

در پي اين اعترافات، دستور بازسازي صحنه جنايت صادر و متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.در ادامه اين تحقيقات، متهم 8 بار جزئيات قتل مادربزرگ و نوه‌اش را تشريح كرد و سرانجام با ارسال پرونده به شعبه 77 دادگاه كيفري استان تهران، وي با انكار جنايت‌ها عنوان كرد، در اين جنايت همدست داشته است.

در پي اين اظهارات، موضوع بررسي و مشخص شد وي تحت تاثير القائات ديگر زندانيان، سعي در فرافكني و فرار از مجازات دارد.

پس از برگزاري چند جلسه از محاكمه متهم به‌صورت علني و غيرعلني و درخواست قصاص از سوي بستگان 2 مقتول حادثه، سرانجام قضات دادگاه كيفري، متهم را به اتهام 2 فقره جنايت به 2 بار قصاص و به اتهام آزار و اذيت دختر 9 ساله به اعدام محكوم كردند.با ارسال پرونده به ديوان‌عالي كشور، آخرين خبر حاكي است حكم صادره از سوي قضات شعبه 77 دادگاه كيفري به تاييد ديوان‌عالي كشور رسيده و براي اجرا به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي تهران ارسال شده است.

با قطعي شدن حكم، اين متهم در چند روز آينده و در زندان پاي چوبه دار قرار خواهد گرفت تا مجازات او درس عبرتي براي ساير مجرمان و تبهكاران باشد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟