ردپاي برادرزاده در یک جنايت

متهم در اظهاراتش گفت: من و عمه‌ام با هم اختلاف داشتيم و چند باري با هم مشاجره كرديم، در پي اين اختلاف و درگيري‌ها كينه او را به دل گرفته و درصدد انتقام بودم.
کد خبر: ۱۸۲۶۸۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۰ 10 August 2011
|
5360 بازدید
جام جم: مرد جواني كه در پي اختلاف با عمه‌اش او را با چاقو در روستاي سويداني از توابع شهرستان سوسنگرد كشته بود، پس از يك سال فرار هنگام ملاقات با خانواده‌اش دستگير شد.

رسيدگي به اين پرونده روز نهم مرداد سال گذشته هنگامي آغاز شد كه مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و از مرگ زن همسايه‌اش در روستاي سويداني سوسنگرد خبر داد.

دقايقي بعد با حضور ماموران در محل حادثه معلوم شد، زن صاحبخانه با چاقو كشته شده و اموال وي سرقت نشده است. با تشكيل پرونده قضايي در اين زمينه و تحقيق از همسايه‌ها و خانواده مقتول معلوم شد وي با كسي اختلاف نداشته و معلوم نيست به چه انگيزه‌اي به قتل رسيده است.

ردپاي برادرزاده در جنايت

در حالي كه تحقيقات پيرامون اين پرونده ادامه داشت، ماموران اطلاعاتي به دست آوردند كه نشان مي‌داد برادرزاده مقتول هرازگاهي به خانه مقتول رفت و آمد مي‌كرده؛ اما از روز حادثه به طرز مرموزي ناپديد شده است و خانواده‌اش از وي بي‌خبر هستند. به اين ترتيب برادرزاده مقتول به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب پليس قرار گرفت تا اين‌كه با گذشت يك سال از وقوع حادثه، چند روز پيش وقتي متهم فراري براي ديدار خانواده‌اش به شهر بازگشته بود، از سوي ماموران شناسايي و دستگير شد. با انتقال متهم به پليس آگاهي، وي به قتل عمه‌اش اعتراف كرد.

متهم در اظهاراتش گفت: من و عمه‌ام با هم اختلاف داشتيم و چند باري با هم مشاجره كرديم، در پي اين اختلاف و درگيري‌ها كينه او را به دل گرفته و درصدد انتقام بودم.

وي اضافه كرد: روز حادثه به عنوان مهمان به خانه عمه‌ام رفتم و بار ديگر ميان ما مشاجره درگرفت و من نيز عصباني شده و با حمله به عمه‌ام، او را با چاقو كشتم و سپس متواري شدم. متهم يادآور شد: در اين يك سال آواره شهرهاي مختلف بودم و چند بار قصد داشتم خود را تسليم پليس كنم، اما ترسي كه در وجودم بود، مانع اين كار شد تا عاقبت پس از بازگشت به شهرمان دستگير شدم. بنابراين گزارش، متهم به قتل با قرار قانوني روانه بازداشتگاه پليس شد تا بزودي صحنه حادثه را بازسازي كند و روانه زندان شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟