دزدي مستاجر از صاحبخانه

ماموران با مراجعه به بانکي که شاکي در آن جا حساب داشت، با بررسي دوربين هاي مداربسته بانک، چهره فردي را که به وسيله دفترچه حساب بانکي مالباخته اقدام به سرقت کرده است
کد خبر: ۱۸۲۷۰۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۶ 10 August 2011
|
4867 بازدید
خراسان: همسر مستاجري که با همدستي برادر خود در غياب صاحبخانه به سرقت طلاها و وجوه نقد صاحبخانه خود اقدام کرده بودند، توسط پليس مشهد دستگير شدند.

در پي وقوع يک فقره سرقت لوازم از منزلي در محدوده حوزه استحفاظي کلانتري آبکوه، ماموران اين کلانتري با دريافت اين خبر از براي آغاز تحقيقات عازم محل شدند.

بر اساس تحقيقات اوليه و همچنين طبق اظهارات مالباخته، سارق و يا سارقان بعد از سرقت طلاها و وجوه نقد داخل منزل، با سرقت دفترچه حساب بانکي و همچنين اوراق شناسايي شاکي، مقدار ۵۰ ميليون ريال نيز از اين طريق از حساب مالباخته سرقت کرده اند.

در ادامه، ماموران با بررسي دقيق صحنه سرقت، به دليل مظنون بودن شاکي به مستاجران خود، پليس تحقيقات نامحسوس خود را از اين متهمان در دستور کار خود قرار داد.همچنين ماموران با مراجعه به بانکي که شاکي در آن جا حساب داشت، با بررسي دوربين هاي مداربسته بانک، چهره فردي را که به وسيله دفترچه حساب بانکي مالباخته اقدام به سرقت کرده است، شناسايي کردند ودر نهايت متوجه شدند فرد داخل بانک، برادر همسر مستاجر است که وي در نهايت دستگيرو به جرم خود اعتراف کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟