بازداشت مهاجمين مسلح پمپ بنزين

پس از تعقيب و گريز و تبادل آتش بين سارقان و ماموران پليس، احدي از سرنشينان خودرو پياده و با اسلحه كلاش به درگيري ادامه داده و خودرو متواري شد.
کد خبر: ۱۸۶۵۸۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۷ 28 August 2011
|
4225 بازدید
تهران امروز: سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان اهواز گفت:سارقان مسلحي كه قصد سرقت از پمپ بنزيني در سطح شهر اهواز را داشنتد توسط عوامل كلانتري 29 و پاسگاه حميد دستگير شدند.

سرهنگ« سيد حسين سيد حقيقي» بيان داشت:ماموران كلانتري 29 اهواز در حين گشتزني به يك دستگاه خودرو ريو با سه نفر سرنشين مشكوك شده و‌دستور ايست دادند.

وي افزود:راننده و سرنشينان خودرو بدون توجه به دستور پليس ضمن فرار اقدام به در گيري مسلحانه با پليس كردند.

سرپرست فرماندهي انتظامي اهواز در ادامه اظهار داشت:پس از تعقيب و گريز و تبادل آتش بين سارقان و ماموران پليس، احدي از سرنشينان خودرو پياده و با اسلحه كلاش به درگيري ادامه داده و خودرو متواري شد.

سرهنگ حقيقي با اشاره به اينكه فرد پياده شده با درايت و هوشياري پليس دستگير شد گفت: سرنشينان خودرو متواري شده پس از طي مسافتي در دام ماموران پاسگاه حميد گرفتار شدند.

اين مقام مسئول با اشاره به دستگيري دو نفر ديگر از متهمان توسط ماموران پاسگاه حميد تصريح كرد: از متهمان سه قبضه اسلحه كلاش به همراه سه تيغه خشاب و 44 عدد فشنگ كشف شد.

سرهنگ حقيقي در خاتمه خاطرنشان كرد: متهمان پس از دستگيري در بازجويي‌هاي فني پليس اعتراف كردند قصد سرقت ازپمپ بنزين را داشتند كه ماموران پليس به آنان مشكوك شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟