سرقت از روي لج و لجبازي

ماموران پس از تحقيقات مفصل صورت گرفته، به يکي ازپسران شاکي که به دليل اختلافات خانوادگي از خانه فرار کرده بود، مشکوک شده که اکيپ‌هاي عملياتي با انجام کاراطلاعاتي محل اختفاي وي را شناسايي وطي هماهنگي با مقام قضايي نامبرده به عنوان مظنون دستگير و به آگاهي انتقال داده شد.
کد خبر: ۱۸۶۵۹۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰ 28 August 2011
|
3216 بازدید
تهران امروز: ماموران پليس ورامين پسري را كه از خانه پدرش سرقت كرده بود دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران در تشريح اين خبر گفت: در پي مراجعه فردي به پليس آگاهي شرق استان تهران مبني بر سرقت مقدارزيادي طلا وسکه بهارآزادي به ارزش 100 ميليون ريال از داخل منزلش، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت آن پليس قرار گرفت.

وي افزود: کاراگاهان پس از بازديد ازمحل سرقت متوجه مي‌شوند هيچ گونه آثار شکستگي در ورودي منزل وجود ندارد و پي مي‌برند سارق يا سارقان به راحتي وارد منزل شده اند.

سرهنگ « فتحي» ادامه داد: ماموران پس از تحقيقات مفصل صورت گرفته، به يکي ازپسران شاکي که به دليل اختلافات خانوادگي از خانه فرار کرده بود، مشکوک شده که اکيپ‌هاي عملياتي با انجام کاراطلاعاتي محل اختفاي وي را شناسايي وطي هماهنگي با مقام قضايي نامبرده به عنوان مظنون دستگير و به آگاهي انتقال داده شد.

اين مقام مسئول تصريح کرد: در بازجويي، متهم ابتدا منكر سرقت شد ولي پس از مدتي لب به اعتراف گشود و از بزه انتسابي مبني بر 2 مرحله سرقت از منزل پدري به انگيزه لج ولجبازي، با همکاري يکي از دوستانش پرده برداشت كه بلافاصله در عملياتي ضربتي همدست سارق نيز دستگير شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟