مقاومت جانانه زن سالخورده در برابر سارقان كيف‌قاپ

در اين حادثه زن سالخورده كه از ناحيه دست و سروصورت مجروح شده بود از سوي مردم به بيمارستان انتقال يافت.
کد خبر: ۱۹۰۶۶۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۷ 15 September 2011
|
5100 بازدید
جام جم: حضور بموقع مردم براي نجات يك زن سالخورده در شمال تهران كه كيف‌قاپ‌ها هنگام سرقت كيف، او را روي زمين مي‌كشيدند، 2 سارق خشن را به دام انداخت.

بعدازظهر ديروز عابران در بلوار ميرداماد با مشاهده فريادهاي كمك‌خواهي زن سالخورده‌اي كه 2 موتورسوار سارق به او حمله كرده بودند و با مقاومت‌ وي براي نگهداري كيف، دزدها او را روي زمين مي‌كشيدند، به ياري زن شتافتند و يكي از آنها با انداختن موتورسيكلت دزدها به درگيري با آنها پرداخت.

درپي اين اقدام شجاعانه جوان عابر، عابران ديگر به 2جوان كيف‌قاپ حمله‌ور شده و با دستگيري هردو سارق، آنها را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

درپي اين ماجرا، 2 سارق با التماس از مردم درخواست مي‌كردند تا به آنها اجازه داده شود، محل را ترك كنند كه با تماس مردمي، دقايقي بعد ماموران كلانتري 103 با حضور در محل هر دو دزد را با دستبند به كلانتري منتقل كردند.

در اين حادثه زن سالخورده كه از ناحيه دست و سروصورت مجروح شده بود از سوي مردم به بيمارستان انتقال يافت.

با تحقيق مقدماتي از سوي ماموران كلانتري و تشكيل پرونده هر دو متهم كه از كيف‌قاپ‌هاي سابقه‌دار هستند، امروز با دستور قضايي از سوي داديار دادسراي جنايي براي ادامه تحقيقات در اختيار پليس آگاهي قرار خواهند گرفت تا در ارتباط با ديگر جرايم ارتكابي و تعداد سرقت‌ها تحقيق شود.

يكي از شاهدان گفت: احساس مسووليت مردم در كمك به ديگران موجب شد تا دزدها كه با بي رحمي قصد سرقت كيف زن سالخورده را داشتند، دستگير شوند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟