دستگيري 2 شرور تيرانداز

محرابي از اعمال مجرمانه اين دو متهم همچون تيراندازي با سلاح گرم به سوي شهروندان، عربده‌كشي مستانه، ايجاد رعب و وحشت در محلات جنوب تهران، تخريب شيشه‌هاي مغازه‌ها و خودرو‌هاي مردم ياد كرد
کد خبر: ۱۹۱۱۳۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۸ 18 September 2011
|
21447 بازدید
جام جم: رئيس پليس امنيت تهران از دستگيري 2 شرور خطرناك جنوب تهران كه با تيراندازي به سوي مردم رعب و وحشت ايجاد مي‌كردند، خبر داد.

سرهنگ محرابي در تشريح اين خبر به پايگاه پليس گفت: چندي پيش ماموران اطلاعات پليس امنيت عمومي پايتخت در جريان شرارت‌هاي متعدد 2 جوان به نام هابي منصور معروف به منصور دزده و محسن بالايي معروف به محسن لاتي قرار گرفتند و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

به گفته وي، ماموران در جريان تحقيقات دريافتند متهمان از اراذل و اوباش خطرناك و سابقه‌دار تهران هستند كه با استفاده از سلاح گرم اقدام به شرارت در محلات جنوب پايتخت مي‌كنند. محرابي افزود: در تحقيقات بيشتر مشخص شد سال گذشته نيز اين دو متهم با تيراندازي و مجروح كردن يكي از شهروندان متواري و امسال نيز با جمع كردن نوچه‌هاي خود به صورت مسلح اقدام به تيراندازي و مجروح نمودن 2 نفر ديگر كرده‌اند.

محرابي از اعمال مجرمانه اين دو متهم همچون تيراندازي با سلاح گرم به سوي شهروندان، عربده‌كشي مستانه، ايجاد رعب و وحشت در محلات جنوب تهران، تخريب شيشه‌هاي مغازه‌ها و خودرو‌هاي مردم ياد كرد و افزود: با توجه به خطرناك بودن متهمان دستگيري آنها به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

اين مقام انتظامي پليس پايتخت گفت: با جمع‌آوري اين اطلاعات متهمان تحت تعقيب قرار گرفته و در نهايت در يك عمليات ويژه پليسي در شهرك غرب دستگير و پس از تكميل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ تاكيد كرد: بنا به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 33 تهران تصوير منصور دزده و محسن لاتي بدون پوشش در تمامي جرايد كثيرالانتشار درج مي‌شود تا چنانچه فرد يا افرادي از آنان شكايتي دارند براي ارائه به شعبه مربوطه يا به پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در خيابان شريعتي، خيابان سروش مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟