سقوط مرموز زن جوان از طبقه ششم

عصر روز پنجشنبه گذشته ساكنان منطقه مهدي‌آباد كرج با شنيدن صداي فرياد و به دنبال آن برخورد جسمي با زمين، سراسيمه از خانه هايشان بيرون آمدند.
کد خبر: ۱۹۳۹۱۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۲ 01 October 2011
|
8190 بازدید
جام جم: زن جوان وقتي به خانه يكي از اقوامش در مهدي‌آباد كرج رفته بود، به دلايل نامعلومي از طبقه ششم مجتمع مسكوني آنها سقوط كرد و جان باخت.

عصر روز پنجشنبه گذشته ساكنان منطقه مهدي‌آباد كرج با شنيدن صداي فرياد و به دنبال آن برخورد جسمي با زمين، سراسيمه از خانه هايشان بيرون آمدند.

آنها متوجه شدند زن جواني از طبقه ششم يك مجتمع مسكوني به كوچه سقوط كرده و بشدت مجروح شده است.

در پي اين حادثه يكي از همسايه‌ها با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و موضوع را خبر داد.

دقايقي بعد و پيش از حضور ماموران، فردي سراسيمه از مجتمع محل حادثه بيرون آمد و با نزديك شدن به مردمي كه در محل تجمع كرده بودند، مدعي شد با زن جوان آشنايي دارد و بايد او را به بيمارستان منتقل كند.

مرد غريبه او را همراه يكي از همسايه‌ها درون يك خودروي پرايد گذاشت و به بيمارستان انتقال داد.

ماموران انتظامي كه در محل حادثه حضور يافته بودند با تحقيق از همسايه‌ها متوجه شدند، مرد غريبه زن زخمي را به بيمارستان مدني برده است. ماموران كلانتري كيانمهر عازم بيمارستان شدند و با تحقيق از مسوولان آنجا متوجه شدند مردي، مصدوم را دقايقي پيش آورده و اكنون در محوطه بيمارستان است.

مرگ زن جوان

ماموران در بررسي از محوطه آنجا، موفق به يافتن همراه زن بيمار نشدند. در مرحله بعدي تحقيقات متوجه شدند، زن جوان به دليل شدت خونريزي جانش را از دست داده است.

ماموران انتظامي با اطلاع از موضوع به اتفاق ماموران حراست بيمارستان به جستجوي همراه بيمار فوت شده پرداختند و متوجه شدند وي با جا گذاشتن خودروي پرايد فرار كرده است.

ماموران در بررسي از درون خودرو مداركي را پيدا كردند كه هويت زن جوان فوت شده را نشان مي‌داد و شماره تلفني كنار آن بود، سپس با آن شماره تماس گرفتند و با شناسايي خانواده وي، آنها را به كلانتري احضار كردند.

ردپاي يك آشنا در حادثه سقوط

خانواده زن جوان با حضور در كلانتري مورد تحقيق قرار گرفتند و معلوم شد دختر آنها پس از تماس تلفني يكي از اقوام به منزل آنها رفته و از او خبر ندارند.

ماموران از آنها خواستند به بيمارستان مدني بروند كه به اين ترتيب هويت زن فوت شده تاييد و با دستور قضايي بازپرس كشيك ويژه قتل كرج به پزشكي قانوني منتقل شد.خانواده زن جوان پس از شناسايي و اطلاع از چگونگي مرگ و فرار آشناي فاميلي شان شكايتي را در اين ارتباط به مقام قضايي ارائه كردند.

با دستور قضايي پرونده براي تحقيقات در اختيار كارآگاهان جنايي پليس آگاهي استان البرز قرار گرفت و مرد صاحبخانه كه از اقوام زن كشته شده بود، به عنوان تنها مظنون حادثه تحت تعقيب پليس قرار گرفت تا با دستگيري وي راز اين حادثه فاش شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟