دستگيري 3 زورگير زانتياسوار

شاكي اضافه كرد: هنگامي كه 3 سرنشين خودرو با تهديد چاقو و ايجاد رعب و وحشت در خيابان آزادي اموالش را سرقت كرده و متواري شده‌اند، او موفق به برداشتن شماره پلاك خودرو شده است.
کد خبر: ۱۹۵۸۷۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴ 10 October 2011
|
5250 بازدید
جام جم: 3 سارق زورگير كه با تهديد و ايجاد رعب و وحشت، اموال مردم را سرقت مي‌كردند يكي پس از ديگري دستگير و به چندين فقره سرقت با خودروي زانتيا اعتراف كردند.

رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور كار ماموران اداره پنجم پليس آگاهي قرار گرفت كه تعدادي از مالباختگان با حضور در شعبه 5 دادياري دادسراي جنايي تهران از سرنشينان يك دستگاه خودروي زانتيا به اتهام زورگيري شكايت كرده بودند.

با شروع تحقيقات از سوي كارآگاهان پليس آگاهي، بار ديگر مالباخته‌اي با مراجعه به پليس عنوان كرد كه متهمان تحت تعقيب، اموالش را سرقت كرده‌اند.

شاكي اضافه كرد: هنگامي كه 3 سرنشين خودرو با تهديد چاقو و ايجاد رعب و وحشت در خيابان آزادي اموالش را سرقت كرده و متواري شده‌اند، او موفق به برداشتن شماره پلاك خودرو شده است.

با بررسي شماره پلاك خودرو و شناسايي مالك آن به نام احسان كه يك متهم سابقه‌دار است، مالباخته با ديدن عكس متهم در بانك اطلاعات پليس، او را شناسايي كرد. با شناسايي متهم، ماموران محل سكونت وي را در يافت‌آباد در جنوب تهران شناسايي و با دستگيري متهم در بازرسي از محل سكونتش يك قبضه سلاح قلابي، يك دستگاه بي‌سيم و تعداد زيادي اسناد و مدارك سرقت شده از مردم را كشف و ضبط كردند.

با انتقال متهم به پليس آگاهي، وي اعتراف كرد از چندي پيش با همدستي 2 نفر از دوستانش از مردم اخاذي مي‌كرده‌اند و در يك مرحله نيز با تعقيب راننده يك كاميون در فرصتي كه به دست آورده‌اند، اين كاميون را كه ميلگرد حمل مي‌كرده، ربوده‌اند. در پي اين اعترافات، ماموران در مرحله بعدي با دستور قاضي جنايي 2 همدست متهم را نيز يكي پس از ديگري دستگير كردند كه آنها تاكنون به چندين فقره سرقت اعتراف كرده‌اند.

سرهنگ قزلباش، ‌معاون مبارزه با جرايم خاص پليس آگاهي در اين باره گفت: با توجه به تعداد سرقت‌هاي متهمان، كساني كه اموالشان از سوي سرنشينان يك دستگاه خودروي زانتيا سرقت شده، مي‌توانند براي شناسايي متهمان به اداره 5 پليس آگاهي مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟