کشف جنايت مرموز پس از ازدواج دوم

پدرم بارها با «جعفر» به مشاجره پرداخته و همديگر را تهديد به مرگ كرده بودند. تا اين‌كه 16 تير 87 مادرم از گم‌شدن ناگهاني پدر خبر داد. مدتي بعد هم با اجبار «جعفر» محل سكونت‌مان را تغيير داده و به خانه‌اي در اطراف قم نقل‌مكان كرديم...
کد خبر: ۱۹۶۱۶۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۹ 11 October 2011
|
7338 بازدید
ایران: راز ناپديد شدن مرموز مردي پس از 2 سال و به دنبال ازدواج همسر خيانتكارش فاش شد.

بر‌اساس اوراق پرونده، اواخر سال 89 سه خواهر و برادر جوان به كلانتري ماهدشت كرج رفته و از مردي شكايت كردند. آنها گفتند: پدرمان نعمت دو سال قبل به‌طور مشكوكي ناپديد شده و تاكنون هم هيچ اطلاعي از سرنوشتش به‌دست نياورده‌ايم.

از آنجا كه مادرمان با مردي به نام جعفر ازدواج كرده، احتمال مي‌دهيم آن دو از ماجراي ناپديد شدن مرموز پدرمان اطلاع داشته باشند.

به دنبال اعلام اين شكايت، تيمي از مأموران با دستور بازپرس كشيك جنايي كرج، تحقيق در اين‌باره را در دستور كار قرار دادند. آنها سرانجام در تحقيقات تخصصي از رابطه پنهاني همسر مرد گمشده و جعفر باخبر شدند.

يكي از فرزندان نعمت نيز به كارآگاهان گفت: «پدرم بارها با «جعفر» به مشاجره پرداخته و همديگر را تهديد به مرگ كرده بودند. تا اين‌كه 16 تير 87 مادرم از گم‌شدن ناگهاني پدر خبر داد.
مدتي بعد هم با اجبار «جعفر» محل سكونت‌مان را تغيير داده و به خانه‌اي در اطراف قم نقل‌مكان كرديم. او ادعا مي‌كرد با مادرمان ازدواج كرده و حالا همگي عضو يك خانواده هستيم، اما چندي بعد همسر اول جعفر همراه فرزندش به خانه ما ريختند و مادرم را بشدت كتك زدند كه به شكايت و پزشكي قانوني كشيد. در چنين شرايطي مطمئن هستيم همسر فعلي مادر از گم‌شدن مرموز پدرمان باخبر است و آنها رازي را پنهان كرده‌اند.

در ادامه تحقيقات جنايي، «سميرا» - همسر مرد گم‌شده - بازداشت و تحت بازجويي قرار گرفت. او ابتدا منكر هرگونه اطلاع از سرنوشت شوهرش شد، اما پس از چند مرحله بازجويي لب به سخن گشود. «وقتي همسرم نعمت از رابطه پنهاني من و جعفر باخبر شد، دائم مرا تهديد به مرگ مي‌كرد. تا اينكه شب حادثه در گفت‌و‌گوي تلفني، جعفر را از اوضاع وخيم زندگي‌ام باخبر كردم. همان شب هم طبق نقشه شوهرم را به حياط كشانده و جعفر كه گوشه‌اي پنهان شده بود، با چوپ به جانش افتاد و او را كشت. بعد هم با كمك هم جسد را در باغي در همان محله دفن كرديم.»

بدين ترتيب با راهنمايي همسر مقتول، محل دفن جسد شناسايي شد و پس از خارج كردن بقاياي جسد، جعفر نيز دستگير شد. او پس از مواجهه حضوري با زن خيانتكار، صحنه جنايت را در حضور كارآگاهان جنايي بازسازي كرد. سپس پرونده اين جنايت در‌اختيار هيأت قضايي شعبه يكم دادگاه كيفري استان البرز قرار گرفت.

قاضي هدايت‌الله رنجبر - رئيس دادگاه - و 4 قاضي مستشار پس از دريافت آخرين دفاعيات متهمان و درخواست قصاص اولياي دم، جعفر را به قصاص نفس - اعدام - و جزاي نقدي محكوم كردند و زن خيانتكار نيز به 3 سال زندان و پرداختن جزاي نقدي در حق صندوق دولت محكوم شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟