کسری بودجه یک تریلیون دلاری آمریکا

بر اساس گزارش وزارت خزانه داری آمریکا کسری بودجه این کشور در ماه سپتامبر ، آخرین ماه سال مالی دو هزار و یازده ، نسبت به دوره مشابه سال دو هزار و ده به میزان شصت و چهار میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون دلار افزایش یافت اما چند میلیارد کمتر از پیش بینی تحلیلگران اقتصادی بوده است.
کد خبر: ۱۹۶۹۳۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۹ 15 October 2011
|
2959 بازدید
وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد کسری بودجه آمریکا در سال مالی دو هزار و یازده اندکی افزایش یافت و برای سومین سال متوالی بیش از یک تریلیون دلار باقی ماند.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری رویترز از واشنگتن، بر اساس گزارش وزارت خزانه داری آمریکا کسری بودجه این کشور در ماه سپتامبر ، آخرین ماه سال مالی دو هزار و یازده ، نسبت به دوره مشابه سال دو هزار و ده به میزان شصت و چهار میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون دلار افزایش یافت اما چند میلیارد کمتر از پیش بینی تحلیلگران اقتصادی بوده است.

 کسری سالانه بودجه آمریکا نیز از یک تریلیون و دویست و نود و چهار میلیارد دلار در سال مالی دو هزار و ده به یک تریلیون و دویست و نود و نه میلیارد دلار در سال مالی دو هزار و یازده افزایش یافت.

این کسری بودجه از نه درصد تولید ناخالص داخلی آمریکا در سال مالی دو هزار و ده به هشت ممیز هفت دهم درصد در سال مالی دو هزار و یازده کاهش یافته است.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات