پليس در جستجوي نقابدار قاتل

در همين موقع نقابدار مسلحي كه نمي‌دانيم چگونه وارد ساختمان شده بود، با شليك به در آپارتمان برادر بزرگترم به سمت ديگر برادرم حسين نيز شليك كرد.
کد خبر: ۱۹۸۰۶۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۴ 19 October 2011
|
11607 بازدید
|
۲
جام جم: در پي كشته شدن يك پدر و پسر اسلامشهري به انگيزه‌اي نامعلوم از سوي يك نقابدار مسلح، جستجوهاي ويژه پليسي براي دستگيري عامل جنايت كه از محل حادثه متواري شده، آغاز شده است.

شامگاه شنبه اين هفته ساكنان كوچه ارشاد دوم در شهرك قائميه اسلامشهر از توابع استان تهران با شنيدن صداي شليك‌هاي مداوم، سراسيمه از منازلشان خارج شدند.

آنها مشاهده كردند، مردي نقابدار از خانه يكي از همسايه‌ها به نام حبيب بيرون آمد و سراسيمه به آن سوي خيابان دويد و در تاريكي شب ناپديد شد.

با ورود آنها به خانه همسايه معلوم شد مرد صاحبخانه ـ حبيب ـ با شليك 2 گلوله بشدت زخمي شده و درون اتاق طبقه دوم ساختمان افتاده و يكي از پسران او به نام حسين نيز با شليك 3 گلوله زخمي و در راه‌پله‌هاي طبقه سوم ساختمان است و اعضاي خانواده‌اش نيز به‌شدت وحشت‌زده هستند.

به دنبال اين حادثه يكي از همسايه‌ها با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 و اورژانس تماس گرفت و درخواست كمك كرد.همسايه‌ها به كمك 2 پسر ديگر صاحبخانه، 2 زخمي حادثه را به بيمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر منتقل كردند.

پزشكان پس از معاينه اوليه 2 مجروح متوجه شدند يكي از آنها كه مرد جواني است، تسليم مرگ شده و وضعيت زخمي ديگر نيز وخيم است.

با گزارش موضوع به پليس، جسد مرد جوان به پزشكي قانوني منتقل و تلاش پزشكان براي نجات مرد ميانسال آغاز شد اما او نيز به دليل شدت خونريزي در بيمارستان تسليم مرگ شد. در پي مرگ اين پدر و پسر اسلامشهري، پرونده‌اي تشكيل و تحقيقات ماموران آگاهي در اين زمينه آغاز شد.با تحقيق از خانواده مقتولان، معلوم شد يك نقابدار مسلح به خانه آنها حمله كرده و مرگ 2 عضو خانواده را رقم زده است.

شاهد حادثه از شب جنايت گفت

در پي وقوع اين حادثه هولناك، يكي از پسران صاحبخانه كشته شده كه شاهد حادثه بود، روز گذشته به تشريح ماجرا پرداخت و به خبرنگار ما گفت: شب حادثه در حياط خانه‌مان بودم كه صداي شليك گلوله از درون ساختمان را شنيدم. برادرم ـ حسين ـ سراسيمه از خانه‌اش در طبقه اول بيرون آمد و به طبقه سوم كه خانواده برادر ديگرم بود، رفت.

وي اضافه كرد: در همين موقع نقابدار مسلحي كه نمي‌دانيم چگونه وارد ساختمان شده بود، با شليك به در آپارتمان برادر بزرگترم به سمت ديگر برادرم حسين نيز شليك كرد.

وي افزود : پدرم براي نجات خانواده برادرم وارد طبقه سوم شده بود كه او نيز هدف شليك 2 گلوله از سوي مرد مسلح نقابدار قرار گرفت و در حالي كه زخمي بود، به سختي خود را به طبقه دوم رساند تا مانع از ورود مرد مهاجم به خانه‌مان شود.شاهد حادثه تصريح كرد: بشدت شوكه شده بودم، از راه‌پله‌ها بالا آمدم تا سد راه مهاجم مسلح شوم كه او مرا نيز به مرگ تهديد كرد و قصد جان مرا داشت.

شاهد حادثه افزود: به سرعت خود را به طبقه دوم خانه‌مان رسانده و در را قفل كردم. دقايقي بعد مرد مهاجم كه خود را به پشت در آپارتمان ما رسانده بود، با لگد محكم به در مي‌كوبيد تا بتواند وارد خانه شود و ما را نيز به قتل برساند كه من و پدر زخمي‌ام مقاومت مي‌كرديم.

نقابدار مسلح وقتي موفق به ورود به خانه نشد، فرار كرد. چند دقيقه بعد پدرم كه به سختي نفس مي‌كشيد به اتفاق برادرم به بيمارستان انتقال يافتند.شاهد حادثه گفت: نقابدار مسلح جان پدر و برادر بيگناهم را گرفت و هنوز نمي‌دانيم او به چه انگيزه‌اي از ما انتقام گرفته است.

بنابراين گزارش، جستجوهاي ويژه ماموران آگاهي اسلامشهر براي شناسايي مخفيگاه نقابدار مسلح كه عامل 2 جنايت است، آغاز شده تا با دستگيري وي، راز اين جنايات هولناك فاش شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
نيروي انتظامي سرش شلوغ است دارد ماهواره جمع ميكند
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟