60 دزدي در پرونده دزدان دوچرخه

ماموران كلانتري 121 سليمانيه طي چند روز گذشته در پي دريافت چندين مورد گزارشات مردمي مبني بر تردد مشكوك چند نفر در منزلي واقع در خيابان نبرد، بلافاصله وارد عمل شدند.
کد خبر: ۱۹۹۲۸۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۶ 24 October 2011
|
2500 بازدید
تهران امروز: سر كلانتر ششم پليس پايتخت از دستگيري سارقان دوچرخه‌هاي حرفه‌اي با بيش از 60 فقره سرقت، طي چند روز گذشته خبر داد و گفت: متهمان دستگير شده در اعترافاتشان گفتند كه به صورت باندي در خصوص سرقت دوچرخه‌هاي حرفه‌اي فعاليت دارند و آنها را به مالخران مي‌فروشند.

سرهنگ عباس دانشجو سر كلانتر ششم پليس پايتخت اظهارداشت: ماموران كلانتري 121 سليمانيه طي چند روز گذشته در پي دريافت چندين مورد گزارشات مردمي مبني بر تردد مشكوك چند نفر در منزلي واقع در خيابان نبرد، بلافاصله وارد عمل شدند.

ماموران با اطمينان از صحت خبر و انجام يكسري كنترل‌هاي نامحسوس متوجه شدند كه افراد مذكور داراي سابقه سرقت هستند. وي بيان داشت: پليس ضمن كسب مجوز قضايي وارد عمل شده و يكي از متهمان به نام «جواد» را در منزل به طور غافلگيرانه دستگير كردند.

متهم در بازجويي‌هاي به عمل آمده اقرار كرد كه به همراه « عليرضا» معروف به علي طلا در منزل شخصي به نام «علي – ش» در رابطه با سرقت فعاليت داشته و اموال مسروقه را نيز درآن منزل نگهداري مي‌كنند. سر كلانتر ششم پليس پايتخت با اشاره به دستگيري متهمان در منزلشان، اظهار داشت: در بازرسي از منزل مذكور تعدادي لوازم خودرو از جمله ضبط و پخش، باند، طاقچه عقب 206 و تعدادي گوشي موبايل مسروقه كشف و ضبط شد. متهمان دستگير شده در اعترافاتشان گفتند كه به صورت باندي در خصوص سرقت دوچرخه‌هاي حرفه‌اي فعاليت دارند و آنها را به مالخران مي‌فروشند.

سرهنگ دانشجو بيان داشت: در بررسي قيمت، دوچرخه‌هاي مورد سرقت متهمان سه تا چهار ميليون ريال ذكر شده است. متهمان در بازجويي‌هاي به عمل آمده به بالغ بر 60 فقره سرقت دوچرخه اعتراف كردند.

سر كلانترششم پليس پايتخت بيان داشت: با شناسايي و دستگيري مالخران، تا كنون 67 دستگاه دوچرخه مسروقه از آنان كشف و تعداد 25 دستگاه به مالكان آنها باز گردانده شده است. وي در خاتمه از تحويل متهمان به مراجع ذي صلاح خبر داد و گفت: تحقيقات تكميلي در خصوص اين پرونده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟