مدیر ایران خودرو دیزل در بازدید از غرفه «تابناک»:

90 درصد تریلرهای در حال تردد استاندارد نیستند

نباید ذهن جامعه را مشوش کرد. درست است که هم‌اکنون 90 درصد تریلرهایی که در سطح کشور رفت‌وآمد می‌کنند، استاندارد نیستند، ولی می‌توان با هزینه 80 تا 160 هزار تومان، همه آنها را استاندارد کرد / مشکل ما در تولید، عمل نکردن به قانون است، وگرنه کامیون فراز در میان کامیون‌های غیراروپایی از بهترین‌هاست.
کد خبر: ۲۰۱۰۲۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۸ 01 November 2011
|
4029 بازدید
|
سرویس اجتماعی ـ مدیرعامل ایران خودرو دیزل با حضور در غرفه «تابناک» در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: هم‌اکنون 90 درصد تریلرهایی که در سطح کشور رفت‌وآمد می‌کنند، استاندارد نیستند.

به گزارش «تابناک»، هاشم یکه زارع که پس از اظهارنظر سردار مؤمنی، رییس پلیس راهور و پس از آن مهندس برزگری رییس مؤسسه ملی استاندارد درباره مسائل مربوط به ایمنی خودروها، در غرفه «تابناک» حضور یافته بود، در مورد ایمنی خودروهای تولیدی گفت: ایمنی خودروها برای ما هم بسیار مهم است و ضمن اینکه اعتقاد داریم باید از «تولید داخلی» دفاع کرد، از سوی دیگر تولید کشنده فراز را که تولید روزانه اش به چهل دستگاه هم رسیده بود، از چرخه خارج کردیم.

وی افزود: این اتفاق در حالی افتاد که از پنجم مهر سال گذشته و همزمان با آغاز تولید فراز، بارها تقاضا کردیم تا مجوز آزمایش دو دستگاه از این خودرو را در جاده‌ها، در اختیارمان گذارند که متأسفانه تاکنون این اتفاق محقق نشده است.

زارع در پاسخ به این پرسش که چرا این همه مشکل میان دستگاه‌های مسئول در رابطه با خودرو ـ که اتفاقا همگی حاکمیتی هم هستند وجود دارد ـ گفت: مشکل ما در تولید، عمل نکردن به قانون است، وگرنه کامیون فراز در بین کامیون‌های غیراروپایی از بهترین‌هاست.

عضو شرکت تأمین قطعات ایران خودرو افزود: نباید ذهن جامعه را مشوش کرد. درست است که هم‌اکنون 90 درصد تریلرهایی که در سطح کشور رفت‌وآمد می کنند، استاندارد نیستند، ولی می‌توان با هزینه 80 تا 160 هزار تومان، همه آنها را استاندارد کرد.


اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
...اي مدير عامل ايران خودرو ديزل...

اگه خداي ناكرده ... يكي از همين تريلرهاي غير استاندارد در حال تردد بزنه به خودروي خانوادگي شما.

اونوقت بازم ميگي نبايد ...ذهن جامعه را مشوش كرد؟

اين چه تريلريه كه 180هزار تومان استاندارد ميشه؟!

يعني مشكل استاندارد كشور ما 180هزارتومنه؟

.خب بيايين من اين 180هزار ميدم...

استاندارد رو درستش كنين.
پاسخ ها
اميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
پدرجان تريلر ربطي به ماشين نداره بيخودي خون خودتو كثيف كردي عزيز دل برادر. تقصير تابناكه كه يه توضيح يك خطي نداده كه ملت بدونن تريلر به اون قسمتي ميگن كه پشت ماشين ميبندن تا بار روش بذارن و اون قسمت هم هيچ ربطي به خودروساز نداره، استانداردشو بايد تريلر سازها رعايت كنن و پليس هم موظفه كه كنترل كنه. آره بابا جون اينجوريه. از تابناك هم خواهش ميكنم اين پاسخ رو جهت تنوير افكار عمومي نمايش بده. ممنون
رضا محبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
خب بابا به اين بنده خدا مي گفتيد چرا حق زحمت مردمو دير ميده كه فراز به اين روز بيفته..
علیرضا امامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
چشم و دلت روشن!ما قلبمون ضعیفه این خبرای خوشو یهویی میگی دچار مشکل میشیما.اسه آسه بگو تا ذوق زده نشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
خدا را شکر که تو یه چیز هایی رتبه بالایی داریم این هم یکی از ان چیز هاست . . . .
مهم این است که مقام های خوبی داریم . . .
سرانه مصرف نوشابه . . .
بالا بودن عمر حمل و نقل شهری . . .
الودگی هوا . . . .
هوا پیما های تک چرخ نشین . ..
و . . . . . . . .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
کامیونهای غیر اروپایی؟
به نظر شما حالا که ما صنعت هوایی ما تحریم شده و همش از هواپیماهای دست دوم و غیر اروپایی و غیر آمریکایی استفاده میشه بهتر نیست مسوولین به فکر صنعت ترانزیت باشن تا لا اقل اینجا که تحریم نیستیم از کامیونهای روز دنیا استفاده بشه؟
فکر کنم اگه هواپیمایی هم تحریم نبود مسوولین از هواپیماهای غیر اروپایی و غیر آمریکایی استفاده میکردن....آقا یکی پاسخگو باشه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
یعنی منظور ایشون اینکه تصادفات هوو بخاطر غیر استاندارد بودن تریلر هست و خود کشنده هوو ببخشید کشنده فراز استاندارد و مشکلی نداره .......
راستگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
ایوال...این میگن بی طرفی و بی نظر یبا تو جه تعد اد کا رکنان یک وا حد بز رگ صنعتی زوم کر دن روی یک نقطه ضعف اثبا ت نشده خلا ف رای جوا نمر دان است
حسین
|
United States
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
مجادلات میان موسسه استاندارد و پلیس راهور در خصوص شماره گذاری فراز صرف نظر از درستی یا نادرستی اظهارات هریک از طرفین دعوا ،تاثیر بسیار بدی بر وجه دستگاههای حکومتی کشور در افکار عمومی داخل و خارج برجای گذارده است.در صورتی که پیشنهاد ارایه شده از سوی مدیر عامل ایران خودرو دیزل از سوی تابناک پیگیری شود زمینه شفاف شدن موضوع و اتخاذ تصمیم بر اساس رویکرد کارشناسی فراهم خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
اگر مي شود که با مبالغي اين چنين يک کاميون غير استاندارد با تعريف ايشان را تبديل به يک کاميون استاندارد کرد، چرا در مقام مقايسه قيمت هاي چندين ده ميليوني يک کاميون، کارخانجات سازنده يا مبادي وارد کننده کاميونهاي خارجي( عمدتاَ چيني)را در همان بدو امر مجبور به رعايتهاي پارامترهاي استانداردي مطلوب نمي نمايند.؟؟؟
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
خبر جالبيه و از بعضي از كامنتها ميشه فهميد كه برادران ... خيلي بهشون برخورده چون تابلوه كه يه كامنتهايي كار خودشونه. حالا اگر ريگي به كفششون نيست چرا نميان مناظره؟ حرف الكي و بي مدرك زدن كه هنر نيست. اينجوري همه مقصرن جز پليس كه 16000 دستگاه هوو را شماره كرده. درسته؟
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟