كليد قتل دختر ناشنوا در اتوبوس

چند روز قبل از قتل با مقتول در خيابان آشنا شده و شماره‌ام را به او دادم. ما به صورت پيامكي با هم در ارتباط بوديم تا اينكه وسوسه شيطاني به جانم افتاد و روز حادثه دختر جوان را به بهانه صحبت درباره ازدواج به خانه‌اي نيمه كاره در حوالي كمالشهر بردم.
کد خبر: ۲۰۱۳۶۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲ 02 November 2011
|
10957 بازدید
|
۶
ایران: خواستگار شيطان صفت كه دختر ناشنوا را پس از اجراي نقشه جنايت سياه به قتل رسانده و جسدش را سوزانده بود با رديابي‌هاي سايه به سايه كارآگاهان پليس آگاهي استان البرز شناسايي و دستگير شد.

عصر 15 مرداد امسال يك مرد كشاورز هنگام عزيمت به خانه‌اش در حوالي جاده بهشت سكينه كرج با جسد سوخته‌اي روبه‌رو شد و بلافاصله با پليس تماس گرفت. دقايقي بعد تيمي از مأموران پليس آگاهي استان البرز همراه قاضي محمد حسيني رازليقي - بازپرس ويژه قتل – راهي محل حادثه شدند.

آنها در نخستين بررسي‌ها دريافتند قرباني جنايت يك زن است كه در محل ديگري به قتل رسيده و جسدش در اين منطقه رها شده است. عامل يا عاملان جنايت نيز براي از بين بردن آثار جرم، جسد را با بنزين سوزانده بودند.

همزمان با پايان تحقيقات مقدماتي، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و مأموران براي شناسايي هويت مقتول و كشف جنايت به بررسي پرونده افراد گمشده پرداختند.

يك روز پس از كشف جسد خانواده دختر جواني به اداره آگاهي استان البرز رفته و از ناپديد شدن مرموز دخترشان خبر دادند. آنها در شكايت‌شان گفتند: «مريم - 23 ساله - كه كر و لال است ديروز از خانه خارج شده و ديگر برنگشته است. او يك تلفن همراه داشت كه از اين طريق با او در ارتباط بوديم. از ديروز هم تلفنش خاموش است. حالا احتمال مي‌دهيم برايش اتفاق ناگواري رخ داده باشد به همين خاطر به اداره آگاهي آمديم تا از پليس كمك بگيريم.»

در ادامه پس از بررسي مشخصات دختر جوان مشخص شد جسد سوخته متعلق به مريم است. با شناسايي هويت مقتول روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و مأموران با توجه به حساسيت موضوع تحقيقات گسترده‌اي براي شناسايي و دستگيري عامل جنايت هولناك آغاز كردند.

تيم جنايي در نخستين گام چند مظنون را در اين‌باره دستگير كرد اما تحقيق از آنها به بن‌بست رسيد و همگي آزاد شدند. با اين وجود در شاخه ديگر تحقيقات مشخص شد مريم آخرين بار با مردي به نام «ميثم» قرار ملاقات داشته است. ميثم ساكن يكي از محله‌هاي اسلامشهر بود. بنابراين مأموران راهي خانه‌اش شدند اما پي بردند او چند روز قبل همراه همسر و فرزندش خانه را ترك كرده و به محلي نامشخص رفته است.

با اين وجود همان روز فرد ناشناسي در تماس با پليس ادعا كرد ميثم دختر كر و لالي را پس از آزار و اذيت كشته و متواري شده است. در ادامه رديابي‌هاي تخصصي كارآگاهان دريافتند ميثم از كرج به سوي رشت گريخته است. پدر متهم نيز در خانه‌اي جنگلي واقع در استان گيلان زندگي مي‌كرد. تيم جنايي كه احتمال مي‌داد مرد جنايتكار به خانه پدرش رفته باشد سريع راهي آنجا شدند اما ميثم قبل از رسيدن مأموران گريخته بود.

مأموران پس از به دست آوردن عكس ميثم و همسرش، تصاوير را در اختيار مأموران پليس آگاهي سراسر كشور قرار دادند. سرانجام پس از جست‌وجوهاي سايه به سايه، ردپاي قاتل فراري در مشهد پيدا شد.

كارآگاهان با حكم قضايي براي دستگيري ميثم راهي مشهد شدند اما اين بار نيز قبل از حضور مأموران او به شهرستان بجنورد گريخته بود. در ادامه تجسس‌ها نيز مشخص شد مرد جنايتكار سوار بر اتوبوس از بجنورد راهي گيلان شده است.مأموران كه احتمال مي‌دادند او اين بار هم موفق به فرار شود در پاسگاه پليس راه يكي از شهر‌ها كمين كرده و اتوبوس‌ها را به طور نامحسوس تحت بازرسي قرار دادند. سرانجام چند ساعت بعد ميثم شناسايي و در عملياتي ضربتي دستگير شد.

مرد جنايتكار در نخستين بازجويي‌ها منكر هرگونه جرمي شد اما پس از روبه‌رو شدن با مدارك پليس چاره‌اي جز اعتراف نديد و گفت: «چند روز قبل از قتل با مقتول در خيابان آشنا شده و شماره‌ام را به او دادم. ما به صورت پيامكي با هم در ارتباط بوديم تا اينكه وسوسه شيطاني به جانم افتاد و روز حادثه دختر جوان را به بهانه صحبت درباره ازدواج به خانه‌اي نيمه كاره در حوالي كمالشهر بردم. اما وقتي متوجه شد همسر و فرزند دارم بشدت عصباني شد و تهديد كرد جريان را به خانواده‌ام اطلاع مي‌دهد. به همين خاطر تصميم به قتلش گرفتم. سپس مريم را به بهانه صحبت به جاده بهشت سكينه كشيده و پس از رسيدن به محلي خلوت با كاردي كه همراه داشتم ضربه‌اي به گلويش زدم. وقتي از مرگش مطمئن شدم تصميم گرفتم براي مخفي‌ماندن راز قتل، جسدش را بسوزانم.زماني كه متوجه شدم پليس در تعقيبم است از كرج فرار كرده و در اين مدت براي فرار از دستگيري به شهرهاي مختلف سفر مي‌كردم.متهم پس از اعتراف به جنايت هولناك با قرار بازداشت روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
خداوند این به اصطلاح مرد را لعنت کند.
چرا باید به این راحتی یک انسان را از بین ببرد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
احساس میکنم اینا داستان چون همه شبیه هم ببخشیدا مثل این داستانای غیر اخلاقی که همه تکراری و دروغ
ali maz canada
|
Canada
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
اینها همه متاسفانه حقیقت است . امنیت از بین رفته و برای کشور هم خوب نست. آیا شما وجود این همه معتاد و کسانی که به اشکار در خیابان ها به راحتی بساط قمار پاسور را راه انداخته اند را نمی بینید. حتما باید اتفاقی برای شما بیفتد تا باور کنید. همین هفته قبل بیش از سه هزار کیلو مواد از قاچاقچیان گرفتند کم است . پس بهتر که شما سری به دادگاه ها بزنید و یک هفته وقت عزیز را صرف نموده و اتفاقات و جنایات سر در بیارید. فکر میکنم که این خبر شما را شوکه کرده!!! بعید نیست. بهتر است از این خبر ها نخوانید اگر قوی نیستید.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟