درخواست مهريه 2 جاري براي تنبيه شوهران لاابالي

شوهرم و برادرش به من و جاري‌ام خيانت كرده و با زن‌هاي غريبه ارتباط غيراخلاقي دارند. او 3 سال است مرا بلاتكليف گذاشته و هنوز به خانه بخت نرفته‌ام.
کد خبر: ۲۰۱۶۴۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶ 03 November 2011
|
6223 بازدید
|
۱
جام جم: 2 جاري جوان وقتي بعد از 3 سال بلاتكليفي و نرفتن به خانه بخت پي بردند شوهرانشان به آنها خيانت مي‌كنند، با حضور در دادگاه خانواده شهرستان شهريار، مهريه 313سكه‌اي خود را خواستند.

2 زن جوان كه با هم جاري بودند، با حضور در شعبه هفتم دادگاه خانواده شهريار روز گذشته از شوهرانشان شكايت كردند و مهريه‌هاي 313 سكه‌اي‌شان را به اجرا گذاشتند.

يكي از شاكيان به قاضي دادگاه گفت: آذر سال 87 مرد جواني به خواستگاري‌ام آمد و يك ماه بعد عقد كرديم. قرار بود بعد از چند ماه زندگي مشتركمان را شروع كنيم، اما تاكنون با گذشت 3 سال همچنان بلاتكليف هستيم.

شاكي اضافه كرد: رفتار شوهرم چند ماه بعد از مراسم عقدمان تغيير كرد، به طوري كه حاضر به ديدن اعضاي خانواده‌ام نبود. هربار اعتراض مي‌كردم، كتكم مي‌زد و هر روز سوءظن و بدرفتاري‌هايش بيشتر مي‌شد.

وي يادآور شد: هر بار كه خانواده‌ام درباره شروع زندگي مشتركمان سوال مي‌كردند، مي‌گفتم وقتي مشكلات مالي شوهرم پايان يابد و خانه‌اي اجاره كند، زندگي مشتركمان را شروع مي‌كنيم و هرگز ماجراي بدرفتاري شوهرم را با آنها در ميان نمي‌گذاشتم.

شاكي با اشاره به ارتباط غيراخلاقي شوهرش گفت: چند هفته پيش يكي از دوستانم گفت شوهرم را با يك زن غريبه ديده است. چند روزي شوهرم را تعقيب كردم تا اين‌كه او را با يك زن غريبه ديدم و يك‌باره كاخ آرزوهايم فرو ريخت.

وي افزود: شوهرم به من خيانت كرده و حاضر به ادامه اين زندگي نيستم. شاكي اضافه كرد: شوهرم وقتي پي برد رازش فاش شده و قصد شكايت از او را دارم، تلفني مرا تهديد به قتل كرد. او مرد بي‌مسووليتي است و من مهريه 313 سكه‌اي‌ام را مي‌خواهم.

در پي اظهارات اين شاكي، جاري‌اش نيز گفت: من در مراسم نامزدي جاري‌ام با برادر شوهر او آشنا شدم و پس از يك ماه نامزدي، عقد كرديم.

وي افزود: شوهرم و برادرش به من و جاري‌ام خيانت كرده و با زن‌هاي غريبه ارتباط غيراخلاقي دارند. او 3 سال است مرا بلاتكليف گذاشته و هنوز به خانه بخت نرفته‌ام. وي اضافه كرد: اين زندگي كه با دروغ و بدبختي شروع شده است، پايان خوشي ندارد. به همين دليل من هم مهريه 313 سكه‌اي را از شوهرم مي‌خواهم.

در پي اظهارات اين دو جاري، قاضي دادگاه دستور احضار 2 برادر ـ كه شوهران آنها بودند ـ را صادر كرد تا تحقيقات تكميلي از آنها صورت گيرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟