زن سرايدار در مشهد به قتل رسيد

کد خبر: ۲۵۹۰۸۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۴ 19 July 2012
|
3820 بازدید
سرايدار يک پروژه ساختماني به اتهام قتل همسرش تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

به گزارش خراسان، ۱۱ صبح روز گذشته هنگامي که قاضي ويژه قتل عمد از بازسازي صحنه يک جنايت در منطقه گلشهر باز مي گشت زنگ تلفن همراهش به صدا در آمد و ماموران کلانتري امام رضا(ع)، وي را در جريان قتل زني در ساختمان سرايداري يک پروژه ساختماني قرار دادند. در پي دريافت اين خبر، بلافاصله قاضي اسماعيل شاکر به همراه عوامل بررسي صحنه جرم عازم چهارراه دانش شد. جسد مربوط به زني حدود ۳۵ تا ۴۰ ساله بود که آثار ضربات کارد بزرگي بر نقاط مختلف بدنش نمايان بود.

بررسي هاي قضايي نشان داد که عامل جنايت پس از کشتن اين زن، جسد او را به نقطه ديگري از منزل سرايداري کشانده تا پشت پرده در منزل مخفي بماند. تحقيقات ميداني از کارگراني که ماجرا را به پليس گزارش کرده بودند نيز بيانگر آن بود که همسر مقتول که از ظهر روز قبل از کشف جسد ديده نشده، به برخي کارگران گفته بود به همسرش بدبين شده و قصد کشتن او را دارد. اين در حالي بود که آثار دفاعي نيز روي دستان مقتول مشهود بود.

اين گزارش حاکي است: با جمع آوري آثار به جا مانده از عامل جنايت، قاضي شاکر دستورات ويژه اي را براي دستگيري متهم به قتل صادر کرد و جسد مقتول نيز براي انجام معاينات به پزشکي قانوني حمل شد. شايان ذکر است، مقتول و همسر فراري اش از حدود ۲ يا ۳ هفته قبل در اين پروژه ساختماني به سرايداري مشغول شده بودند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟