آزاد سازی حرم حضرت سکینه (س)

کد خبر: ۳۱۱۷۲۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵ 05 April 2013
|
15040 بازدید
آزاد کردن حرم حضرت سکینه (س) در داریا در ریف دمشق از جمله نتایج عملیات ارتش علیه تروریست ها در این منطقه بود.

به گزارش العالم نیروهای ارتش سوریه با پیشروی در منطقه داریا در ریف دمشق مقام حضرت سکینه (س) را که به محل اجرای عملیات عناصر مسلح و گلوله باران مناطق امن تبدیل شده بود به تصرف خود در آوردند.

مازن سلمو خبرنگار این شبکه در سوریه در گزارشی در این باره با اشاره به ادامه عملیات نیروهای ارتش سوریه در ریف دمشق بخصوص منطقه داریا که با پخش صحنه هایی از این درگیری ها همراه بود افزود: نیروهای ارتش سوریه از طریق کانال ها توانستند افراد مسلح را که در حرم حضرت سکینه (س) مستقر  شده بودند غافلگیر کنند و خود را به داخل حرم برسانند که پس از آن با حملات شدید تک تیراندازها روبرو شدند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه ضمن تشریح شکل درگیری ها در داریا از حضور اتباع چچن و لیبی در میان افراد مسلح و فعالیت آنها به عنوان تک تیرانداز سخن گفت.

در ادامه گزارش آمده است: به آتش کشیدن قرآن کریم و نمادهای دینی و آسیب زدن به حرم و بمب گذاری در آن از جمله اقدامات تروریست ها در این حرم به شمار می رود.

هنوز تعدادی از ساختمان های اطراف حرم در تصرف گروه های مسلح است و نیروهای ارتش برای پاکسازی کامل داریا از تروریست ها به عملیات نظامی خود علیه آنها ادامه می دهند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟