بلومبرگ گزارش داد

نشست محرمانه کاخ سفید با سفرای اتحادیه اروپا

منابع مطلع از فراخوان نمایندگان اتحادیه اروپا به کاخ سفید برای مذاکره در خصوص تشدید تحریم‌ها علیه روسیه خبر دادند.
کد خبر: ۴۱۶۶۷۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۶ 16 July 2014
|
7816 بازدید
منابع مطلع از فراخوان نمایندگان اتحادیه اروپا به کاخ سفید برای مذاکره در خصوص تشدید تحریم‌ها علیه روسیه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نشریه بلومبرگ، کاخ سفید دیروز دوشنبه نمایندگان اتحادیه اروپا را برای مذاکره درخصوص راه‌های تشدید تحریم‌ها علیه روسیه فراخوانده است.

بر اساس این گزارش، دولت آمریکا سفرای اتحادیه اروپا در واشنگتن را برای اعمال تحریم‌های شدیدتر بر علیه روسیه تحت فشار قرار داده و در همین راستا دیروز با فراخواندن این دیپلمات‌ها به یک جلسه محرمانه در محل کاخ سفید، بر آمادگی دولت اوباما برای اقدام یک جانبه علیه مسکو در ورت عدم همراهی اروپا  تأکید کرده است.

به گفته سه نفر از دیپلمات‌های حاضر در این جلسه، نمایندگان اوباما خواستار اقدام فوری اروپا در اعمال تحریم‌های سنگین تر بر علیه رویه به دلیل «سیاست ولادیمیر پوتین در بی‌ثبات کردن اوکراین» بوده‌اند.

در این جلسه به نمایندگان اروپایی تأکید شده که درصورت ادامه بی‌میلی اروپا به اعمال تحریم‌های بیشتر به دلیل ترس از تأثیر منفی آن بر اقتصاد قاره سبز، آمریکا آمادگی کامل برای اقدام یکجانبه در این خصوص را دراد.

یه گفته یک منبع آمریکایی که می‌خواست ناشناس بماند، این اقدامات شامل تحریم موسسات مالی و بخش دفاعی روسیه می شود و احتمالاً طی هفته جاری اعمال خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟