بازدید 2454

پرسپولیس و دایی با صبا به دنبال فرار از بحران

کد خبر: ۴۳۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ 29 August 2014
هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در حالی فردا به پایان می‌رسد که پرسپولیسی‌ها به دنبال شکست صبا هستند تا از بحران فعلی خارج شوند.

به گزارش ایسنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری سه دیدار فردا به پایان می‌رسد.

* پدیده – راه آهن

شاگردان مرزبان درحال حاضر شرایط خوبی دارند. آنها تنها تیم بدون باخت لیگ برتر هستند و در قامت یک مدعی سهمیه آسیایی ظاهر شده‌اند. پدیده در مشهد در حالی میزبان راه آهن است که آنها در صورت کسب سه امتیاز در این دیدار، می‌توانند در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند. از سویی دیگر راه آهن با پیروزی هفته گذشته‌اش برابر ملوان، به لحاظ روحی روانی شرایط خوبی دارد و بدون شک حریف دست و پا بسته‌ای در این دیدار نخواهد بود.

تقابل مرزبان و استیلی از جذابیت‌های این دیدار محسوب می‌شود. این دو روابط خوبی در پرسپولیس با یکدیگر داشتند و به نوعی این استیلی بود که مرزبان را وارد فوتبال ایران کرد.

* ملوان – استقلال خوزستان

ملوانی‌ها با توجه به شکست هفته گذشته‌شان برابر راه آهن وارد بحران شدهاند. هواداران این تیم به هیچ وجه از وضعیت ملوان راضی نیستند و اعتقاد دارند که آنها نمایش‌های جالبی ارائه نمی‌دهند، به همین دلیل ایراندوست تمام تلاشش را می‌کند تا از این دیدار خانگی نهایت استفاده را ببرد، چه آنکه آبی‌های اهوازی در بدشانسی، یکی از تیم‌های صاحب سبک هستند. شاگردان ویسی در این فصل در بازی‌هایی نتیجه نگرفته‌اند که مستحق پیروزی هم بوده‌اند و برای شکستن طلسم نتایج اخیرشان محکوم به پیروزی هستند.

استقلال خوزستان در حالی به مصاف ملوان می‌رود که مسئولان این باشگاه حمایت کاملی از کادر فنی خود داشته‌اند اما عبدالله ویسی مطمئنا تنها به این حمایت بسنده نمی‌کند و به سه امتیاز دیدار تیمش و ملوان فکر می‌کند.

استقلال خوزستان در مجید حیدری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

* صبای قم – پرسپولیس

آخرین بار که پرسپولیس موفق شده صبا را در قم شکست دهد، سال 87 بوده است و همین امر نشان از شخصیت متفاوت صبا در خانه است. از طرفی دیگر شاگردان مرفاوی در این فصل نمایش‌های خوبی ارائه داده و اگر کم تجربگی آنها نبود، شاید صبایی‌ها تبریز را هم با سه امتیاز ترک می‌کردند.

در سوی دیگر این میدان، پرسپولیس حضور دارد که هنوز با بحران روبه‌رو است. انتقادهای پیشکسوتان این تیم از وضعیت پرسپولیس، علی دایی را عصبی کرده و کار به جایی رسیده که سرمربی سرخ‌ها با صراحت از این پیشکسوتان انتقاد می‌کند. او از هواداران تیمش خواسته که همچنان صبور باشند و باید دید این صبوری تا به کجا کشیده می‌شود.

پرسپولیس در صورتی که از قم با دست خالی بازگردد، وضعیت به مراتب بدتری در انتظارش خواهد بود به همین دلیل علی دایی هرچه در چنته دارد را در مصاف با صبا رو می‌کند و انتظار می‌رود که پرسپولیسی‌ها با نمایشی تهاجمی این دیدار را شروع کنند.

پرسپولیس در این دیدار صادقیان و رضا نورمحمدی را ندارد.

تابلو اعلانات این سه دیدار:

شنبه 93/06/08

ملوان- استقلال خوزستان ساعت 18 ورزشگاه تختی انزلی

امید سعید فر-محمدرضا منصوری-مهدی شفیعی-سید رضا مهدوی-ناظر: محمد پیروزرام

پدیده مشهد- راه‌آهن ساعت 17:15 - ورزشگاه ثامن مشهد

یداله جهانبازی-سعید علی نژادیان-علی اکبر نوری-سعید رحیمی مقدم-ناظر: نادر جعفری

صبای قم- پرسپولیس ساعت 19 ورزشگاه یادگار امام قم

البرز حاجی پور-حمید غمزه-مهدی عالیقدر-محمد حسین زاهدی فرد-ناظر: مسعود مرادی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم