بازدید 1448

ماهیت شیطان بزرگ تغییر نکرده است

کد خبر: ۵۰۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 09 June 2015
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه ماهیت شیطان بزرگ تغییر نکرده است، گفت: امام خمینی (ره) لقب شیطان بزرگ را به آمریکا این قدرت مادی زورگو دادند و ما امروز باید بدانیم که ماهیت دشمن همان است و تغییر نمی کند.

ابوالقاسم خسروی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه ماهیت شیطان بزرگ تغییر نکرده است، گفت: مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی صراط مستقیم انقلاب و در واقع اصول مسلمی که نشات گرفته از افکار، آرمان، سیره، منش و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) بود را برای مردم و مسئولان نظام تبیین کردند.

نماینده مردم مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه صاحبان فکر و اندیشه باید برای استخراج اصول و مبانی اندیشه امام راحل کار پژوهشی و تحقیقی انجام دهند، تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی از اصول خط امام (ره) بود.

وی با اشاره به اینکه در اسلام آمریکایی فقط اعمال ظاهری دین انجام می شود و در واقع یک پوسته ظاهری است که هیچ خاصیت سیاسی و اجتماعی ندارد و عنصر مبارزه و عدالتخواهی در آن نیست، اضافه کرد: وظیفه ما به عنوان پیروان اسلام ناب محمدی معرفی اسلام ناب و ارائه الگوی جامع حکومت اسلامی به جهانیان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر زورگویی و زیاده خواهی مستکبران یکی دیگر از مبانی اندیشه امام (ره) بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) لقب شیطان بزرگ را به آمریکا این قدرت مادی زورگو دادند و ما امروز باید بدانیم که ماهیت دشمن همان است و تغییر نمی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات