هشدار وزیر دفاع پاکستان به هند:

پاکستان در صورت جنگ از سلاح اتمی استفاده می کند

وزیر دفاع پاکستان اعلام کرد:سلاح های اتمی برای نمایش نیستند و این کشور برای دفاع از خود حاضر است از سلاح اتمی استفاده کند.
کد خبر: ۵۱۵۵۵۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 08 July 2015
|
3259 بازدید
وزیر دفاع پاکستان اعلام کرد:سلاح های اتمی برای نمایش نیستند و این کشور برای دفاع از خود حاضر است از سلاح اتمی استفاده کند.

به گزارش «تابناک»، روزنامه انگلیسی زبان آسین ایج هند روز چهارشنبه به نقل از خواجه آصف وزیر دفاع پاکستان نوشت: در حال حاضر تهدیدی برای جنگ با هند وجود ندارد و باید دعا کنیم که وضع به جایی نرسد که ما مجبور به استفاده از سلاح اتمی شویم .

آصف تاکید کرد سلاح اتمی برای نمایش نیست و اگر شرایطی پیش بیایید ارتش پاکستان کاملا قادر است از سرزمین خود دفاع کند.

این سخنان وزیر دفاع پاکستان درحالی بیان می شود که بناست نارندرا مودی و نواز شریف نخست وزیران دو کشور دهم جولای - 19 تیر- در حاشیه اجلاس شانگهای در روسیه دیدار کنند.

نواز شریف نخست وزیر پاکستان قرار است در نشست سران سازمان همکاری های شانگهای که نهم و دهم جولای در شهر اوفا روسیه برگزار می شود شرکت کند.

وزیر دفاع پاکستان که با یک شبکه تلویویزنی پاکستانی گفت وگو می کرد اظهار کرد پاکستان شواهدی در دست دارد که نشان دهنده حمایت هند از گروه تحریک طالبان و جدایی طلبان بلوچ است.


ایرنا
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟