بازدید 1310

انتخابات مجلس در تمام شهرها الکترونیکی نخواهد بود

کد خبر: ۵۲۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 05 August 2015
نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: حتی با قطعی شدن طرح الکترونیکی شدن انتخابات مجلس، تمام شهرهای کشور در این مرحله نمی تواند تحت پوشش کامل برگزاری الکترونیکی انتخابات قرار بگیرد.

محمد جواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،درباره الکترونیکی شدن انتخابات مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر به جز اخذ و شمارش آرا تمام موارد از جمله،ثبت نام،جابجایی ها و تعیین حوزه ها در سیستم انتخاباتی به صورت الکترونیکی برگزار می شود گفت: در دوره های گذشته در برخی از شهرها از جمله خمین اخذ و شمارش آرا هم به صورت الکترونیکی انجام شد.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به اینکه درباره الکترونیکی شدن کامل انتخابات مجلس، شورای نگهبان و وزارت کشور باید به جمع بندی برسند افزود: تا کنون چندین جلسه برگزار شده است،در نهایت می بایست شورای نگهبان پایه برنامه را از وزارت کشور گرفته و تایید کند در این صورت اخذ و شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

کولیوند در عین حال تصریح کرد: حتی با قطعی شدن طرح الکترونیکی شدن انتخابات مجلس، تمام شهرهای کشور نمی تواند تحت پوشش کامل برگزاری الکترونیکی انتخابات قرار بگیرد به دلیل اینکه قرار است این طرح به صورت یک دوره کامل آزمایشی برگزار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم