احتمال بروز آلرژی از طریق مگس سفید

کد خبر: ۶۱۸۶۸۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 29 August 2016
|
3897 بازدید
|
۲
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که مگس های سفید می‌تواند باعث بروز آلرژی شود که باید هر چه سریعتر با این حشرات مقابله شود.

به گزارش ایسنا، بهروز بنیادی اظهار کرد: برای پرداختن به بیماری‌های ناشی از مگس‌های سفید باید به صورت تخصصی نوع حشره مشخص شود، ولی به طور کلی این حشرات می‌توانند باعث بروز آلرژی شوند.

وی توضیح داد: برخی از حشرات به دلیل تماس با چشم، دهان و به طور کلی پوست می‌توانند عوارضی همچون قرمزی چشم، خارش  و آلرژی را به دنبال داشته و حتی برای آن دسته از افرادی که زمینه آسم دارند، حمله آسم را منجر شوند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان در عین حال گفت:‌ با توجه به اینکه بدن دارای سیستم دفاعی است حتی اگر این حشرات وارد بدن شود مکانیزم های دفاعی همچون سرفه و عطسه این حشرات را از بدن خارج می‌کند ولی با این وجود بروز آلرژی و ایجاد حساسیت دور از ذهن نیست.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
ظاهرا تنها چیزی که در اولویت مسئولین نیست سلامتی مردم مثل سالهای گذشته چند روز دیگه هوا خنک میشه و این حشرات هم خود به خود از بین میروند و خیال مسئولین راحت میشود حالا تا سال بعد هم که کی دیده کی ندیده
مرتضی شعبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
سلام .این الرژی من الان گرفتم پدرم دراومده..
اقای قالیباف جان عزیزت وقتی نمیتونی چندتا مگس از بین ببری چرا کاندید ریاست جمهوری میشی ..
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟