کرملین حمله تروریستی درتهران را شدیدا محکوم کرد

کد خبر: ۷۰۱۳۹۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 07 June 2017
|
4011 بازدید
سخنگوی کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه حمله تروریست ها به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی در تهران را به «شدیدترین وجه» محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، دیمیتری پسکوف گفت: بدون شک اینگونه حمله های تروریستی را به شدت محکوم می کنیم. این اقدامات لایق شدیدترین محکومیت است.
 
شبکه تلویزیونی روسی لایف نیوز امروز (چهارشنبه) به نقل از سخنان پسکوف گفت: ادامه حمله های تروریست ها بار دیگر ضرورت و اهمیت تشریک مساعی و هماهنگی اقدامات در مبارزه با تروریسم ازجمله در مبارزه با گروه داعش را نشان می دهد.
 
صبح امروز در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، تاکنون شهادت دضو نفر و مجروح شدن بیش از 30 نفر تائید شده است.
 
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. دو نفر از مهاجمان نیز در مجلس به هلاکت رسیده اند و عملیات ضد تروریستی همچنان ادامه دارد.
 
گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟