رفتن به محتوای اصلی
آخرین خبرتقابل دیدنی پائیز و زمستان|روستای رندان کن سولقان
3بازدید

ابلاغ افزایش۱۹.۵درصدی حداقل حقوق بازنشستگان

معاون اول رئیس جهمور مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد که بر این اساس حداقل حقوق بازنشستگان در سال ۹۷ معادل ۱۹.۵ درصد و حقوق سایر سطوح مزدی نیز ۱۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش مهر، هیات وزیران در جلسه ۱۶ اردیبهشت به‌پیشنهاد شماره ۱۳۱۶۶ مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به‌استناد ماده (۹۶) قانون تامین اجتماعی مصوب ۱۳۵۴ تصویب کرد:

از تاریخ یکم فروردین ۱۳۹۷ تمامی مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمول قانون تأمین اجتماعی که تا پایان سال ۹۶ برقرار شده‌اند، به‌ترتیب برای دریافت کنندگان حداقل مستمری بر اساس مصوبه مورخ ۲۲ فروردین ۹۷ شورای عالی کار به‌میزان ۱۹.۵ درصد و برای سایر سطوح به‌میزان ۱۳ درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه ۹۶ افزایش می‌یابد.

بر اساس این گزارش، این مصوبه از سوی اسحاق جهانگیری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.

ابلاغ افزایش۱۹.۵درصدی حداقل حقوق بازنشستگان

Googleافزودن تابناک به منابع ترجیحی گوگل

تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اشتراک گذاری

گزارش خطای خبر

اگر اشتباهی در این خبر دیدید، به تحریریه اطلاع دهید.

نظرات بینندگان

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تابناک در صفحهٔ اصلی گوشی

با افزودن تابناک به صفحهٔ اصلی، همین نسخهٔ سایت را با یک لمس باز کنید.

  1. در مرورگر، دکمهٔ اشتراک‌گذاری را بزنید. این دکمه ممکن است داخل منوی مرورگر باشد.
  2. گزینهٔ افزودن به صفحهٔ اصلی (Add to Home Screen) را انتخاب کنید.
  3. اگر گزینهٔ Open as Web App نمایش داده شد، آن را روشن نگه دارید و افزودن (Add) را بزنید.

اگر این گزینه را نمی‌بینید، صفحه را در مرورگر Safari باز کنید.