حمله خرس به یکی از عشایر اندیکا

حمله یک قلاده خرس به یکی از عشایر شهرستان اندیکا در استان خوزستان باعث زخمی شدن این شهروند شد.
کد خبر: ۹۹۲۲۹۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 23 July 2020
|
8898 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس فوریت‌های پزشکی و حوادث جاده‌ای اندیکا گفت: این حادثه بعد از ظهر روز گذشته (یکم مرداد) گزارش شد که با وجود سخت گذر بودن جاده دسترسی ، آمبولانس و امدادگران جمعیت هلال احمر اندیکا به محل اعزام شدند.

محمود ورناصری بیان کرد: با همکاری هلال احمر و نیروهای فوریت‌های پزشکی ، مصدوم به درمانگاه چلو منتقل شده و تحت درمان است. وضعیت عمومی این مصدوم مساعد گزارش شده اما برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی در حال انتقال به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان است.

تیرماه امسال نیز حمله خرس باعث مصدومیت یکی از عشایر منطقه کمفه در شهرستان اندیکا شد. اواسط تیرماه نیز جوانی ۲۵ ساله در کوه مافرون در بخش سوسن شهرستان ایذه مورد حمله خرس قرار گرفت. خرداد ماه حمله خرس در ارتفاعات دهدز و سوسن شهرستان ایذه موجب مصدومیت سه نفر شد.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه سه بخش دارد و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟