در نشست خبری مديرعامل مارگارين مطرح شد:

پيشگامی مارگارين در كسب رضايت 99.96 درصدی مشتريان محصولات آفتاب در سال 2020

جديدترين گزارش ارائه شده توسط مدیر عامل شرکت مارگارين حاكی است اين شركت در سال مالي 2020، رضايت 99.96 درصدی مشتريان از محصولات خريداری شده روغني آفتاب را كسب كرده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۸۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ 01 December 2020
|
7423 بازدید

پيشگامی مارگارين در كسب رضايت 96/99 درصدی مشتريان محصولات آفتاب در سال 2020

جديدترين گزارش ارائه شده توسط مدیر عامل شرکت مارگارين حاكي است اين شركت در سال مالي 2020، رضايت 99.96 درصدی مشتريان از محصولات خريداری شده روغنی آفتاب را كسب كرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی تابناك ، «حسن خلخالی» مديرعامل شركت مارگارين در نشست خبري آنلاين با خبرنگاران، استاندارد بودن، کیفیت بالا و آگاهی کامل مشتریان از محصولات و نحوه استفاده از آنها را سه فاکتور اصلی رضایت مشتریان این محصولات برشمرد و اظهار داشت: رضایت مندی مشتری جوهره موفقیت در جهان رقابتی تجارت امروز است و بر همين اساس در دوره مديريت جديد، با طراحي و تدوين استراتژي هاي نو، شاهد رشد قابل توجه ميزان رضايت مشتريان شركت مارگارين هستيم.
وي با تاكيد بر اينكه شركت مارگارين با كسب مجوزهای قانونی از سازمان های مربوطه خدمات قابل توجهی را به مشتريان ارائه می دهد، اظهارداشت: فرايند مشتري مداري در اين شركت در حوزه صنعتي به گونه اي است كه مشتريان نوع روغن مورد نياز و محصولات تخصصي خود را به شركت اعلام مي كنند، واحد تحقيق و توسعه به همراه آزمايشگاه كنترل كيفيت، با استخراج فرمول جديد، نمونه محصول جديد مورد نياز را توليد و به مشتري ارائه مي كنند، در صورت تاييد مشتري، توليد اختصاصي روغن آغاز مي شود.
خلخالي توليد انواع روغن هاي صاف معمولي، ويژه قنادی ها ،كره گياهي ، روغن سرخ كردني ويژه صنف و صنعت ، روغن سويا ويژه صنف و صنعت ، روغن دان قنادي را از جمله محصولات توليدي شركت مارگارين در حوزه صنف و صنعت برشمرد و يادآور شد: اين شركت در حوزه هاي خانوار محصولات روغن آفتابگردان خالص (ويتامينه) در 3 وزن مختلف، روغن سرخ كردني (ويژه) در 3 وزن مختلف، روغن نيمه جامد (اُمگا ) ، روغن سرخ كردني (شفاف) در 2 وزن مختلف، روغن كانولا(كلزا) و (ويتامينه ) در 2 وزن مختلف توليد مي كند.

انتخاب مارگارين بعنوان برترين شركت توليدي روغن نباتي حوزه صنف و صنعت كشور

مديرعامل مارگارين در ادامه با اشاره به ميزان توليد صورت گرفته در سال مالي 2020 (دي ماه 98 الي مهرماه 99) افزود: شركت مارگارين از ديماه 98 لغايت پايان مهرماه 99 ، در حوزه خانوار 39 هزار 731 تن روغن و در حوزه صنف و صنعت نيز ، 67 هزار 355 تن روغن توليد كرده است ، در مجموع شركت مارگارين در حوزه خانوار و صنف و صنعت، 107 هزار و 86 تن روغن در انواع مختلف توليد كرده است كه در ماه‌هاي شهريور و مهر سال جاري هيچ گونه شكايتي در اين حوزه ثبت نشده است.
همچنين در اين نشست، «مرتضي پورقناد» مدير ارشد فروش و بازاريابي شركت مارگارين در ادامه يادآور شد: شركت مارگارين در مهرماه سال جاري با كسب 8.1 درصد سهم بازار و در مجموع سال مالي 2020 (10 ماهه اخير) با مجموع 14.2 درصد از سهم بازار، بعنوان برترين شركت توليدي روغن نباتي حوزه صنف و صنعت كشور انتخاب شد.
وي تأكيد كرد: در حوزه توليد روغن نباتي به صورت فله نيز ، شركت مارگارين با كسب 17 درصد از سهم بازار و با اختلاف چشم گير از ساير رقبا، عنوان برترين توليد كننده روغن كشور را كسب كرده است.
پورقناد گفت: نكته قابل توجه اينكه با بررسي هاي انجام شده به نسبت ميزان تماس دريافتي از حوزه مشتريان، محصولات توليد شده روغن آفتاب ، رضايت بيش از 99.96 درصد مشتريان و خريداران را كسب كرده كه درصد مرجوعي كالا 0.04 (چهار صدم درصد) بسيار پايين است.
مديرارشد فروش و بازاريابي مارگارين خاطرنشان كرد: در واقع این میزان بالای رضایتمندی، منجر به فروش بیشتر محصولات روغن آفتاب شده که افزایش بالای تولید و در نهایت اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم که یکی از اوامر مقام معظم رهبری به مدیران بخش خصوصی و دولتی کشور است، را دنبال داشته است.
در ادامه نشست، «حسن خلخالي» عضو هیات مدیره انجمن صنفی روغن نباتی ایران گفت: در شركت مارگارين توجه به نیازها وانتظارات مشتریان وکسب رضایت آنها جایگاهی مهم وحیاتی در پیشبرد اهداف شرکت دارد، لذا مدیریت ارتباط با مشتریان در برقراری ارتباطی سازنده بین تولید کننده ومصرف کننده و حفظ جایگاه برند و سهم مشتری اثربخش خواهد بود.

گام بزرگ شرکت مارگارين در راستای عمل به نسخه بی بدیل اقتصاد مقاومتی

پيشگامی مارگارين در كسب رضايت 96/99 درصدی مشتريان محصولات آفتاب در سال 2020

مدیرعامل شركت مارگارین در ادامه تصریح کرد: عملکرد هر کسب وکار به موفقیت آن در حفظ مشتریان با ارزش در دراز مدت بستگی خواهد داشت، در بازار رقابتی امروز ، شرکت ها نه تنها باید به دنبال جذب مشتریان جدید برای ارائه محصولات وخدماتشان باشند بلکه حفظ ونگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابط مستحکم با آن ها نیز باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.
به گفته خلخالي، در این زمانه سرنوشت ساز که همت ورزیدن برای ترویج فرهنگ کارآفرینی، تداوم توليد و تشویق همگان به مصرف محصولات داخلی عزمی پولادین می طلبد، شرکت مارگارين با طراحي و تدوين راهكارهاي تامين روغن و توليد مداوم ، حضور در سنگر اقتصادی را به نمایش گذاشته و گامی بزرگ در راستای عمل به نسخه بی بدیل اقتصاد مقاومتی و با هدف عبور کشور از گردنه های سخت و دشوار پیش رو برداشته است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟