تاثیر واکسن کرونا بر قیمت جهانی طلا

با خوش بینی در مورد تحولات واکسن کرونا که سبب شد تا سرمایه‌گذاران به سوی سرمایه‌گذاری ریسک پذیر سوق یابند، قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه یک درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۳۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ 09 December 2020
|
13132 بازدید
به گزارش تابناک به نقل از فارس به نقل از رویترز، با خوش بینی در مورد تحولات واکسن کرونا که سبب شد تا سرمایه‌گذاران به سوی دارای ریسک‌پذیر سوق داده شوند، قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه یک درصد کاهش یافت.

هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با ۶.۵۰ دلار کاهش ۱۸۶۴.۰۶ دلار فروخته شدو قیمت طلا دیروز به بالاترین رقم از ۲۳ نوامبر برابر ۱۸۷۵.۰۷ دلار در هر اونس رسیده بود.

دنیل بریسمان، تحلیلگر کامرزبانک گفت: «به نظر می‌رسد که تمایل بیشتر به دارایی‌های پر ریسک، دوباره دست بالا را گرفته است و با خبر‌های واکسن همراه شده است. به نظر می‌رسد که بر قیمت طلا اثر گذاشته است.»

درحالی که تلاش‌های جدید در آمریکا برای توافق بر سر یک بسته کمک مالی کرونایی از قیمت طلا در روز سه شنبه حمایت کرد، اما امروز اخبار بیشتر به کمک دارایی‌های ریسک پذیر آمد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟