سوت کدام قطار، پاسخ به انگلیس بود؟

توطئه دیروز انگلیس این بود که با اشغال هرات و جدایی انداختن بین افغانستان و ایران، طبل جنگ را در خانه ما نواخت. امروز سوت قطار، پاسخ خوبی به طبل جنگ انگلیس است.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۷۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 17 December 2020
|
13463 بازدید

دکتر محسن رضایی از افتتاح راه آهن خواف - روزنک بین ایران و افغانستان که در ادامه به هرات وصل خواهد شد، استقبال کرد.

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام نوشته است: ساخت و افتتاح راه آهن خواف - روزنک، که در مرحله بعد به هرات وصل می شود، یک گام موفق در دیپلماسی اقتصادی و تقویت همکاریها و پیوندها بین ایران و افغانستان است. به نوبه خود از تلاشهای دولت نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم که این طرح را تا اینجا رساندند تشکر می کنم و امیدوارم با اتصال آن به چابهار و خلیج فارس، شاهد تکمیل این طرح باشیم.

 

رضایی افزوده است: ملت های منطقه نباید منتظر چشم آبی ها بمانند. صلح و رفاه هر منطقه به دست ساکنان و همسایگان آن تولید می شود. دیپلماسی اقتصادی با اولویت دادن به تقویت همکاریهای منطقه ای و افزایش پیوندهای ایران با اقتصاد همسایگان، یک راه حل قاطع و حتمی است؛ تولید و اشتغال را افزایش می دهد، خطر جنگ را برای همیشه مرتفع می کند و خواست استکبار برای آتش افروزی و عقب ماندن منطقه را کنار می زند.

 

نویسنده کتاب "چشم انداز ایران فردا" تاکید کرده است: توطئه دیروز انگلیس این بود که با اشغال هرات و جدایی انداختن بین افغانستان و ایران، طبل جنگ را در خانه ما نواخت. امروز سوت قطار، پاسخ خوبی به طبل جنگ انگلیس است.

 

محسن رضایی در پایان نوشتار خود، آورده است: از همه زحمتکشان عرصه حمل و نقل، در بخش های مختلف حمل و نقل ریلی، هوایی، جاده ای و دریایی که سربازان اقتدار اقتصادی ایران هستند یاد می کنم و به آنها درود می فرستم. تک تک کامیوندارهایی که تلاش می کنند در اوج مشکلات، کالا را به درستی به مقصد برسانند، سفیر اقتصاد ملی هستند و تلاششان مورد قدردانی ملت است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟