بازار ایربادها (هدفونهای بیسیم بلوتوثی)، هیچگاه تا این حد داغ نبوده است. اکثر شرکتهای مطرح فناوری حداقل یک نمونه از این محصول را راهی بازار کردهاند. آنر هم در ادامه موفقیت سری فلایپادزها (Flypods) خود، آنر مجیک ایربادز (Magic Earbuds) را روانه بازار کرده است.
افزایش محبوبیت گجتهای پوشیدنی هوشمند و استقبال بی نظیر کاربران از این محصولات، باعث شده تا تولید و عرضه گجتهای هوشمند پوشیدنی مثل هدفونهای کاملا بیسیم رشد بیسابقهای داشته باشد. آنر یکی از شرکتهای حوزه فناوری است که طی چند سال اخیر علاوه بر تولید گوشیهای هوشمند، در حوزه گجتهای پوشیدنی نیز گامهای مثبتی برداشته است. درخصوص ایربادها و با توجه به نیاز بازار به چنین محصولاتی، آنر ابتدا سری فلایپاد را روانه بازار کرد و پس از آن هدفون اقتصادی آنر چویس (HONOR Choice) از راه رسید. اما گل سرسبد ایربادهای آنر، با طراحی خاص و منحصربهفرد، توجه بسیاری را معطوف به خود کرد.
شیوه طراحی و ظاهر محصول، به راحتی میتواند شما را جذب خود کند اما نکته مهمتر در مورد هر هدفونی، کیفیت صدا است. آنر مجیک ایربادز، از درایورهای ۱۰ میلیمتری توانمندی بهره برده است تا صدایی که به گوش کاربر میرسد کیفیت بسیار مناسبی داشته باشد. هر یک از ایربادها تنها 4/5 گرم وزن دارند و که بخش زیادی از آن را باتری ۳۷ میلیآمپرساعتی تشکیل داده است.
وزن کلی بههمراه کیس دستگاه نیز به ۵۱ گرم میرسد که باتری ۴۱۰ میلیآمپرساعتی موجود در کیس کمک زیادی به افزایش عمر باتری ایربادها میکند. مجیک ایربادز توانایی پخش موسیقی پیاپی سه ساعت و نیم را دارد که این زمان به لطف کیس دستگاه به ۱۳ ساعت افزایش مییابد. فرآیند شارژ مجیک ایربادز نیز یک ساعت و نیم، زمان لازم دارد.
آنر برای بهبود تجربهی مکالمههای صوتی از سه میکروفن در مجیک ایربادز بهره برده است؛ در مکالمات صوتی بهلطف ترکیب میکروفنها، صدای کاربر از پسزمینه و صدای مزاحم و نویز محیطی جدا شده و با شفافیت بیشتری ارسال خواهد شد.
روی هر کدام از هدفونها، یک سنسور لمسی به کار رفته که با دو بار ضربه زدن روی آن، موسیقی پخش یا قطع می شود و نگه داشتن انگشت روی آن برای چند ثانیه، لغو نویز را خاموش و روشن میکند.
آنر همچنین چندین سری هدفون مختلف را داخل جعبه این محصول قرار داده تا با انتخاب گزینه مناسب، به راحتی درون گوش قرار بگیرد.
آنر مجیک ایربادز در سه رنگ آبی، سبز زمردی و سفید به بازار عرضه شده است.
انتهای رپرتاژ آگهی/