کرونا، دانشجویان آکسفورد را هم «متقلب» کرد

گزارش‌ها حاکی از آن است که از ابتدای شیوع "کروناویروس" تاکنون، میزان تقلب در میان دانشجویان دانشگاه "آکسفورد" دو برابر شده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۸۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 03 January 2021
|
8244 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا،‌ آمار و ارقام منتشر شده از سوی دانشگاه آکسفورد نشان می‌دهد که از آغاز شیوع "کرونا"، تعداد دانشجویانی که به دلیل تقلب کردن در امتحانات آنلاین مورد شناسایی قرار گرفته‌اند،‌ دو برابر شده است.

با آغاز تعطیلی شهر در ماه مارس، اکثر امتحانات دانشگاه آکسفورد لغو شد. در عوض دانشجویان سال اول و دانشجویان دوره کارشناسی به طور خودکار در امتحانات لغو شده نمره قبولی کسب کردند. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نیز به شیوه "کتاب باز" امتحان دادند. این اقدامات بروز تقلب در امتحانات را آسان‌تر کرد.

گفته شده که ۳۶ دانشجوی دانشگاه آکسفورد به دلیل مظنون بودن برای تقلب در امتحانات تحت بازجویی قرار گرفتند.

علاوه بر این، ۱۹ نفر نیز به تبانی در امتحانات "کتاب باز" متهم شدند. مدت زمان این امتحانات که دانشجویان مجاز به دسترسی به کتاب، یادداشت‌ها و سایر منابع خود هستند، طولانی‌تر بوده و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در مجموع، ۱۱ دانشجو به طور قطع مقررات را زیر پا گذاشتند و مجازات شدند. ۱۶ دانشجو دیگر نیز همچنان تحت بازرسی هستند.

این آمار در زمان مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که پارسال تنها ۲۶ مورد مشکوک به تقلب شناسایی شدند که در نهایت ۳ دانشجو به قطعیت متقلب شناخته شدند.

سخنگوی دانشگاه آکسفورد گفت: امسال، بیش از ۲۳ هزار جلسه آزمون آنلاین برای بیش از هزار و ۱۰۰ مورد برگه امتحانی برگزار شده است.

البته دانشگاه آکسفورد گفت اکثریت دانشجویان قوانین را رعایت می‌کنند و تنها چند مورد تقلب وجود داشته که مجازات هم شده‌اند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
امتحانات پروژه محور برگزار شود.
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟