قرمزها با بردهای تک گله آبی‌ها را به زیر کشیدند

چهارمین برد ناپلئونی پرسپولیس و یحیی

پرسپولیس 27 امتیازی شد و بالاتر از استقلال (26 امتیاز) به رده دوم جدول صعود کرد و حالا با یک بازی کمتر فقط سپاهان (28 امتیاز) را پیش‌روی خود می‌بیند
کد خبر: ۱۰۳۴۴۱۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 14 February 2021
|
10498 بازدید
|
۳

پرسپولیس چهارمین پیروزی متوالی خود با حداقل گل را مقابل پیکان کسب کرد و حالا بیش از پیش به تحقق قهرمانی نیم‌فصل نزدیک شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی پذیرای پیکان بود. تقابل شاگردان گل‌محمدی و تارتار با تک گل پرسپولیس تمام شد تا با چهارمین پیروای متوالی یک بر صفر، امیدهای قرمزپوشان برای کسب قهرمانی نیم‌فصل بیش از پیش شود.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (83 - مهدی عبدی)، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه (83 - مهدی مهدیخانی).

ترکیب پیکان: محمد دریس، امیرحسین جدی، میلاد شیخی سلیمانی، آرش قادری (64 - محمدامین درویشی)، نادر محمدی، ابراهیم صالحی،‌ حسین پورامینی، امیر روستایی (81 - معین عباسیان)، فرزاد حاتمی (64 - رضا جبیره)، مجید عیدی و اسماعیل بابایی.

چهارمین برد ناپلئونی پرسپولیس و یحیی

احمد نوراللهی در دقیقه 55 گل نخست پرسپولیس را وارد دروازه پیکان کرد.

با این نتیجه پرسپولیس 27 امتیازی شد و بالاتر از استقلال (26 امتیاز) به رده دوم جدول صعود کرد و حالا با یک بازی کمتر فقط سپاهان (28 امتیاز) را پیش‌روی خود می‌بیند. پرسپولیس در صورت شکست دادن گل‌گهر در بازی عقب افتاده از هفته دهم لیگ برتر می‌تواند قهرمانی نیم‌فصل را به دست آورد.

پیکان هم با استمرار ناکامی‌های خود در هفته‌های اخیر، نیم‌فصل نخست را با 18 امتیاز در رتبه دهم جدول به پایان رساند.

چهارمین برد ناپلئونی پرسپولیس و یحیی

نیمه اول
دقیقه 9: 
ارسال سعید آقایی از سمت چپ به تیر دوم دروازه پیکان، ضربه وحید امیری را به دنبال داشت که با واکنش محمد دریس توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 10: روی ضربه کرنر و پاسی که احسان پهلوان به سیامک نعمتی داد، این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار گرفت که دریس اجازه نداد ضربه نعمتی ثمری داشته باشد.

دقیقه 32: پیکانی‌ها روی یکی از پرتاب‌های بلند نادر محمدی صاحب موقعیت گلزنی شدند که البته ضربه سر بازیکن این تیم در چهارچوب نبود و به اوت رفت.

دقیقه 36: موقعیتی که پرسپولیسی‌ها روی حرکت و نفوذ امید عالیشاه به دست آوردند، توسط محمد دریس بی‌نتیجه ماند.

نیمه دوم
دقیقه 50:
 توپ ارسالی روی دروازه پیکان با ضربه سر کمال کامیابی‌نیا همراه بود که ضربه او پس از برخورد به تیر دروازه توسط مدافعان پیکان دور شد.

دقیقه 54: امید عالیشاه با پاس یک و دو خود را به محوطه جریمه رساند و پاس در عرض او را در دهانه دروازه احمد نوراللهی به گل تبدیل کرد.

دقیقه 69: اوت دستی بلند نادر محمدی توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد که پشت محوطه جریمه مجید عیدی به توپ رسید. ضربه سرضرب او به زیر طاق دروازه حامد لک برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 85: حمله‌ای که پرسپولیسی‌ها ترتیب داده بودند، پشت محوطه جریمه به احسان پهلوان رسید که ضربه فنی او با فاصله کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

چهارمین برد ناپلئونی پرسپولیس و یحیی

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
باز اومدن زیرمون
بابا خسته شدیم اینها تکراری شدند
الان میگن حکومت وزیر رییس جمهور آمریکا رییس فیفا‌و‌همه پرسپولیسی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دیگه صدای بعضی ها درنمیادکه هی ماصدرنشینیم ماصدرنشینیم میکردند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اگه میسوزه بیشتر اب بریز...ناپلونی چیه هربازی باید با احتلاف 4تا می برد تازه مساویاشم باید میبرد مخصوصا استقلالو
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟