از کجا لوازم آرایشی عمده بخریم

برای خرید لوازم آرایشی چند روش پیش پای شماست٬ گاهی بعضی از فروشندگان ترجیح می‌دهند به صورت حضوری به محل فروشنده مراجعه کنند و از نزدیک خرید کنند٬ عده‌ای نیز ترجیح می‌دهند به صورت اینترنتی یا تلفنی خرید کنند. همه مکان‌هایی که برای خرید عمده لوازم آرایشی باید بدانید اینجا خواهیم گفت.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۱۵
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ 17 December 2021
|
11996 بازدید

یکی از مشکلاتی که فروشندگان لوازم آرایشی با آن روبرو هستند٬ عدم دسترسی آسان به عمده‌فروشان و توزیع‌کنندگان لوازم ارایشی در استان و شهر خودشان است و شاید بارها به این سئوال فکر کرده‌اند که از کجا لوازم آرایشی عمده بخرم؟

تنوع محصول و برند در محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار زیاد است و به همین دلیل فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی بخشی از وقت خود را صرف جستجو و تامین جنس مورد نیازشان می‌کنند که شاید اگر این زمان را صرف بازاریابی و تمرکز بر فروش محصولاتشان در فروشگاه می‌کردند از درآمد بیشتری برخوردار می‌شدند.

در حال حاضر خرید لوازم ارایشی عمده بیشتر از بازار تهران و شهرهای مرزی و جنوبی کشور انجام می‌شود. تعداد زیاد عمده‌فروشان و پراکندگی جغرافیایی آنها٬ دسترسی به آنها را با مشکل مواجه کرده است٬ خریداران زمان زیادی را باید صرف یافتن آنها کنند و همین موضوع خرید و فروش لوازم آرایشی را با تداخل روبرو کرده است.

برای خرید لوازم آرایشی چند روش پیش پای شماست٬ گاهی بعضی از فروشندگان ترجیح می‌دهند به صورت حضوری به محل فروشنده مراجعه کنند و از نزدیک خرید کنند٬ عده‌ای نیز ترجیح می‌دهند به صورت اینترنتی یا تلفنی خرید کنند. همه مکان‌هایی که برای خرید عمده لوازم آرایشی باید بدانید اینجا خواهیم گفت.

از کجا لوازم آرایشی عمده بخریم

خرید حضوری و مراجعه به بازار

در حال حاضر خرید عمده کالا عموما بصورت سنتی و حضوری انجام می‌شود. بسیاری از فروشندگان ترجیح می‌دهند با مراجعه حضوری به بازار از نزدیک خرید کنند. این روش مزایا و معایب متفاوتی دارد و با توجه به رشد تکنولوژی و اینترنت در ایران٬ کم‌کم این بازار جای خود را به بازارهای آنلاین و اینترنتی خواهد داد.

در ادامه بهترین مکان‌هایی که برای خرید لوازم آرایشی می‌توانید به آنجا مراجعه کنید را معرفی کرده‌ایم.

بازار ۱۵ خرداد

تهران به عنوان پایتخت ایران بخش بزرگی از داد و ستد عمده را به خودش اختصاص داده است. بسیاری از عمده‌فروشان و توزیع‌کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در خیابان ۱۵ خرداد مستقر هستند. اگر به این فکر می‌کنید که از کجا لوازم آرایشی عمده بخرم٬ یکی از گزینه‌های رایج مراجعه به خیابان ۱۵ خرداد تهران است.

خیابان منوچهری

در سال‌های اخیر خیابان منوچهری نیز در کنار سایر مراکز عمده‌فروشی به مکانی برای فروش عمده لوازم آرایشی تبدیل شده است. البته توجه داشته باشید اگر قصد خرید تکی محصولات آرایشی دارید به اینجا مراجعه کنید زیرا تعداد عمده‌فروشان خیابان منوچهری بسیار کم است و بیشتر به خرده‌فروشی مشغول هستند. هر چند در بین‌شان تعدادی عمده‌فروش نیز حضور دارند.

بازار قشم و گناوه

بسیاری از محصولات آرایشی در بازار ایران متعلق به محصولات چینی و کره‌ای هستند. قشم و گناوه محل مناسبی برای خرید کالاهای چینی٬ کره‌ای و ارزان است. بسیاری از واردکنندگان که به فروش عمده لوازم آرایشی چینی مشغول هستند٬ سالیانه محصولات زیادی از برند‌های مختلف وارد بازار ایران می‌کنند. اگر قصد خرید محصولات ارزان دارید اینجا محل خوبی برای خرید است.

سایت سرصبح جایگزین بازارهای حضوری

خرید حضوری٬ مشکلات متعددی از جمله اتلاف وقت٬ هزینه رفت‌وآمد٬ عدم دسترسی آسان به عمده‌فروشان را برای خریداران به وجود آورده است. وجود سایت‌های عمده‌فروشی اینترنتی کمک می‌کنند تا این مشکلات از بین برود و خریدی آسان و بی‌دغدغه را تجربه کنید.

سایت عمده‌فروشی سرصبح با گردهم آوردن واردکنندگان و عمده‌فروشان لوازم آرایشی بازار تهران٬ مشهد٬ قشم٬ گناوه و سایر استان‌ها این فرصت را فراهم کرده است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به بازار و فقط از طریق همین سایت به آخرین محصولات و عمده‌فروشان بازار دسترسی داشته باشید. با یک جستجوی ساده در سرصبح به هر آنچه در بازار است دسترسی خواهید داشت.

اگر به این فکر می‌کنید که از کجا لوازم آرایشی عمده بخرم ٬ می‌توانید به سایت عمده‌فروشی سرصبح به آدرس www.saresobh.com مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟