اعلام موجودیت خیزش جنوب شهری‌ها

کد خبر: ۱۰۵۳۸۰۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 23 May 2021
|
5414 بازدید
از آنجایی که مقام معظم رهبری آغاز دهه پنجم انقلاب را "گام دوم انقلاب" نامیدند. با ابلاغ بیانیه‌ای به آحاد ملت، فرصتها، چالش‌ها و همچنین کارآمدی نظام را تدوین و نقشه راه برای رسیدن به تمدن اسلامی ترسیم کرده و تحقق آن را وابسته به حضور نیرو‌های جوان مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی دانستند که باید بر مبنای عدالت و مبارزه با فساد، پرچم مقابله با تبعیض در توزیع منابع عمومی و جلوگیری از نفوذ ویژه خواران را بر دوش گیرند.

براین اساس حمایت از حقوق ضعفا و پیگیری مطالبه محرومان که اینک دردمندتر از گذشته در اعماق خط فقر گذر عمر را نظاره گر هستند نیازمند حضور جوانانی مومن، انقلابی، دانا و کاردان است تا فارغ از تمایلات دنیوی، ولایتمدارانه بر پایه آیه شریفه "وما لکم لاتقـتلون فى سبیل اللّه والمستضعفین من الرّجال والنّسآء والولدن الّذین یقولون ربّنآ أخرجنا من هـذه القریة الظّالم أهل‌ها واجعل لّنا من لّدنک ولیًّا واجعل لّنا من لّدنک نصیرا" (سوره نساء آیه۴) با روحیه‌ای جهادی در این مسیر حرکت نمایند.

از اینرو "خیزش جنوب شهری‌ها" با حضور جوانانی برخواسته از متن انقلاب، جوشیده از دل محرومان و مستضعفان جامعه اسلامی و معتقد به مکتب سلیمانی عزیز، با هدف تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و مطالبه بازگشت به گفتمان حضرت امام (ره) که همواره صاحبان اصلی کشور را محرومان و ستمدیدگان می‌دانستند، پا به عرصه فعالیت در "میدان" عدالت خواهی میگذارد.

این جنبش مدنی- انقلابی، فارغ از هرگونه گرایش به جریانات سیاسی کشور، پرچمدار آزاداندیشی، شایسته سالاری و عدالت خواهی در عرصه مدیریت کشوری است که قرار بود با خون شهدای گرانقدر، مدیرانش خادم ملت و خدمتگزاریشان عبادت الهی باشد؛ لذا غبار غفلت نه تنها طعم مدیریت را گوارایشان ساخت، بلکه مردم را که در آموزه‌های اعتقادی، ولی نعمتشان هستند، چون رعایایی جلوه نمود که محتاج ترحم و صدقه برای زنده ماندن می‌باشند.

اگر چه امروزه واژه جذاب عدالت خواهی به ابزاری برای رونق بازی‌های سیاسی- انتخاباتی مبدل شده است. ولی خیزش جنوب شهری‌ها فارغ از روحیه شعارگرایی و نگاه پوپولیستی به محرومان و مستضعفان، به دنبال "تغییر" است. تغییر در نگرش به طبقه محروم و مستضعف، تغییر در تفکر اشرافی گری مدیران، تغییر در نسل مدیران اجرایی و در نهایت تغییر در وضع مدیریت نابسامان کشور از جمله اهداف ارزشمند و مطالبات جدی این جنبش مردمی است.

در انتها این عهد و پیمان را با، ولی نعمتانمان درکلیه نقاط محروم شهر‌های کشور میبندیم که در مسیر اوامر الهی و با بهره گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری صادقانه و خالصانه انقلابی گریانه، عدالتخواهانه، فساد ستیزانه در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب گام برداریم.

الهی آمین
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟