بورس فردا یکشنبه ۱۰ بهمن صعودی می‌ماند؟

در دو روز معاملاتی گذشته شاخص کل توانست خود را بیش از ۵۱ هزار واحد به بالا بکشد و اوضاع بعد از یک دوره قرمزپوشی در بورس خوب است. بورس فردا همچنان صعودی خواهد ماند؟
کد خبر: ۱۱۰۱۸۳۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ 29 January 2022
|
5809 بازدید
|
۱

به گزارش بورس تابناک،  در دو روز معاملاتی اخیر و بعد از انتقادات فراوان به عملکرد مسئولین در قبال بورس، بازار سرمایه روند رو به رشدی را آغاز کرد و ظرف روز‌های چهارشنبه و شنبه شاخص کل توانست با رشد بیش از ۵۱ هزار واحدی خود را به کانال یک میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی برساند.  

امروز شاخص کل با رشد ۲۹۵۹۴ واحدی معادل ۲.۴۱ درصدی خود را به سطح یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۶۲ واحدی برساند و شاخص کل هموزن نیز با رشد ۲ درصدی سطح ۳۲۵ هزار و ۱۳۴ واحدی را لمس کرد.  

ارزش معاملات دوباره به بالای ۳ هزار میلیارد تومان در بورس رسیده است و امروز رقم ۳.۲ هزار میلیارد تومان را به ثبت رساند.  

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

نیما میرزایی از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: معاملات طبق انتظار تکنیکالی که داشتیم از روز سه شنبه هفته گذشته برگشت و در یکی دو روز آینده با توجه به روند شتابان شاخص به سقف کانال نزولی برخورد میکند (روند های صعودی که هر بار با نزولی خسته کننده کام سهامداران را تلخ کرده اند). شکست این محدوده این بار نامحتمل نیست اما نیاز به حمایت تمام قد ارکان و ذی نفعان بزرگ بازار دارد.

این کارشناس بازار درباره بورس فردا هم گفت: برای فردا روند مثبت شاخص با ارزش بالا معاملات را پیش بینی میکنم.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
نخیر بعد از یک سبز کذایی دوباره قرمز شده...
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟