مصطفی طاهری نماینده مجلس و عضو کمسیون صنایع و معادن درباره خدمات پس از فروش خودروسازان و اینکه آیا رضایت عمومی از این خدمات وجود دارد یا خیر، توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ 22 May 2022
کد خبر: ۱۱۲۰۲۹۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ 22 May 2022
|
7645 بازدید
7645 بازدید
به گزارش «تابناک»، طاهری در برنامه تلویزیونی جهانآرا گفت: خودم یک خودرو پژو صفر دارم که فقط برای درست شدن کولرش، ۱۰ بار به نمایندگی مراجعه کردم!