بازدید 17410
سرمربی آبی‌ها با انتشار بیانیه جدا شد

فرهاد مجیدی با استقلال خداحافظی کرد؛ آغاز مذاکره با تیم اماراتی

با وجود واکنش باشگاه استقلال به شایعات جدایی مجیدی و رد این اخبار، فرهاد امروز خواهان جدایی شد. او دیروز به دوبی پرواز کرده بود. الخلیج امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی از گزینه‌های هدایت تیم اتحاد کلباء است.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ 02 June 2022

سرمربی باشگاه استقلال ۷۲ ساعت بعد از قهرمانی در لیگ، با انتشار بیانیه ای درخواست کرد از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شود.

به گزارش تابناک ورزشی، صبح امروز (پنجشنبه) روزنامه الخلیج امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی از گزینه‌های هدایت تیم اتحاد کلباء است. با این حال، باشگاه استقلال در واکنش به اخبار غیررسمی درباره جدایی مجیدی از این تیم، اعلام کرد: ادعا و تحلیل برخی رسانه‌ها درباره قرارداد سرمربی تیم استقلال واقعیت ندارد. در ابتدای فصل قرارداد سه ساله جدیدی با جناب آقای فرهاد مجیدی منعقد و ثبت شده است.

فرهاد مجیدی با استقلال خداحافظی کرد؛ آغاز مذاکره با تیم اماراتی

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار یک بیانیه در فضای مجازی، درخواست جدایی خود را از آبی‌پوشان پایتخت اعلام کرد.

او در این بیانیه نوشته است: "به وقت جدایی، آنچه بیشتر از جام قهرمانی و رکوردهای طلایی به آینده‌ استقلال امیدوارم می‌کند، ساختن تیمی است که رویای ساختنش همیشه با من بوده. این یادگار کوچک را برای جبران گوشه‌ای از دین بزرگی که استقلال بر گردن من دارد، تقدیم هواداران می‌کنم.

در میانه‌ پلشتی‌ها و ‌کم‌خردی‌ها و بی‌اخلاقی‌هایی که پاسخگویی به آنها را در شأن سرمربی استقلال نمی‌دانستم، کارم را با اعتماد پدرانه مدیر عامل محترم و حمایت هواداران عزیز شروع کردم و حالا که درخواست جدایی از تیم محبوبم را دارم، خوشحالم که با هم اعتماد و امید را ساختیم. به یاد دارم که وقتی کارم را در استقلال شروع کردم، گفتند مجیدی با سرمربیگری در استقلال می‌سوزد اما ما با هم توانستیم امید، جام، رکوردها و از همه مهم‌تر شخصیت تیمی استقلال را پس بگیریم.

از کاپیتان تا جوان‌ترین بازیکن استقلال با تمام قلب‌شان برای این پیراهن بازی کردند. پیام ارادت و احترام من برای تک تک شاگردانم است که می‌دانند فرزندان چه باشگاه بزرگی هستند و مسئولیت‌های خود را می‌شناسند.

مثل همگی شما به قهرمانی غرورانگیز و بدون شکست این تیم با شخصیت افتخار می‌کنم. افتخاری که محصول هنر شاگردانم است که قهرمانان اصلی هستند. افتخاری که با مدیریت حرفه‌ای و تعامل ارکان مختلف این باشگاه بزرگ و با آرامش و اعتمادی که آقای آجورلو در اطراف تیم و باشگاه استقلال به وجود آورد و بهبود شرایط اقتصادی باشگاه که واقعا امیدبخش بود، به دست آمد. افتخاری که با تصمیم‌ها و دانش همکارانم در کادر فنی و اجرایی تیم و تلاش شبانه‌روزی اعضای محترم باشگاه استقلال به دست آمد.

مربیگری در امارات تجربه تازه‌ای برای مربی ایرانی است و از این منظر پیشنهاد کار جدیدم را دریافت کردم و طی نامه‌ای درخواست جدایی خود را تقدیم مدیریت کردم. از باشگاه می‌خواهم که با موافقت خود، من را در مسیر آینده‌ام حمایت کند.

روزهایی خوب و پرامید برای استقلال آرزو می‌کنم و همین که شما را لحظه‌ای از موفقیت اخیر استقلال شاد دیده‌ام، بزرگ‌ترین دستاورد و پاداش برای من است. خداحافظی بخشی از چالش شغل ماست. من را در کار تازه‌ام همچنان همدل با خود بدانید. گوشه‌ قلب‌تان اگر جایی دارم، آن بزرگ‌ترین جایگاهی است که در عمر ورزشی‌ام به دست آورده‌ام. شک ندارم روزی خواهد رسید که با تجربه بیشتر و پخته‌تر استقلال را به قهرمانی آسیا می‌رسانم.

فرزند باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی"

فرهاد مجیدی با استقلال خداحافظی کرد؛ آغاز مذاکره با تیم اماراتی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳
خ خخ خخخ به وقت جدایی!!؟؟؟؟
واقعا برای الین آقا فرهاد متاسفم
دمش گرم
دوست داریم مرد
حیف شد ، به عنوان یه پرسپولیسی روز شماری میکردم تا فصل جدید شروع بشه و اونوقت ببینیم فرهاد مجیدی باز هم قادره این قهرمانی رو تکرار کنه اون هم نه با پرسپولیس ضعیف شده فعلی بلکه با پرسپولیس جدید
به شدت از رفتن فرهاد مجیدی ناراحتم چون باید پرسپولیس به فرهاد مجیدی نشون میداد که یکه تازی او در این فصل مختص به همین فصل بود و بس .
پیش بسوی اعراب و پووللللللل. وقتی بازیکن بودند هم همین بود.
این شخص فقط بفکر پول و شهرت است و خوب میدونست که راه موفقیت از استقلال شروع میشه چون در سطح آسیا و ایران مشهور است.
البته این نوع قهرمانی زیاد لذت بخش نیست چونکه امتیاز از تیم های دگه کم کردن وتقدیم به شما کردن حال نمیده
یه باز هم توی دوران اوج ات که تیم هم بهت نیاز داشت فکر کنم وسط فصل بود حتی پاشدی رفتی امارات
این که نشد برادر من
استقلال به توی جوان اعتماد کرد و تیم داد دستت تا یه نیمه نامی پیدا کردی دوباره دنبال خوشی و راحتی خودت راه افتادی بری؟
از قدیم گفتن
دو صد گفته چو نیم کردار نیست جناب فرهاد مجیدی
همون موقع که وسط فصل گفت ترجیح میده یه قهرمانی داشته باشه و اونم پاک باشه، در واقع بهش تضمین داده بودن این فصل قهرمانش کنن ولی بعد از پایان فصل فقط بره. عیب نداره ما از اینکه طرفدارای استقلال خوشحال باشن ناراحت نمیشیم ولی گند زدن به لیگ با این روش قهرمانیشون و تا چند سالی باید منتظر افشاگری ها باشیم. چون هر کی که مسئولیتی داشته توی این دوره باید در مقابل فسادهای پیش رو سکوت کنه، چون بعضیا حرفا دارن برا گفتن.
فرهاد مجیدی خودش هم خوب میداند که قهرمانی این دوره، عمدتا به دلیل از خودگذشتگی بازیکنان به ویژه کاپیتان ووریا غفوری بوده است و لذا چون به این حقیقت آگاه است که شانس همیشه درب خانه او دا نخواهد زد، استعفا داد تا در دوده بعدی بازی های لیگ مورد انتقاد هواداران قرار نگیرد.
مجیدی همیشه پول و شهرت کاذب را به فوتبال حرفه ای ترجیح داده و علت استعفای غیر منطقی و بدون دلیل او نیز وقیقا همین مسئله است
ترسید مثل پرسپولیس نتونه قهرمانی رو تکرار کنه!
فکر میکنه زرنگی کرده.
بخاطر مشتی دلار !!!!
وقتی پای دلار به میان می اید بقیه چیزها به کنار میروند
در زمان بازیگری اش بخاطر مشتی دلار همین کار را کرد وبه همه چیز پشت پازد
لاجرم، نوبت جواد لالیگایی رسید
فرزند حجازی چه زود هم خود واقعی اش را نشان داد و هم ناصرخان را از عذاب این دروغ بزرگی که به ایشان بسته بودند نجات داد !
این هم مثل اصلاف غربگداش دین و ایمونش رو ول کرد و به لشکر رقیب پیوست. اگر آزاده نیستی لااقل مرد باش آقای مجیدی...
عرق و عشق و تعصب کیلویی چنده ؟
بچسب به دلار !!!!
عاقلانه بود تصمیمش.
این مردم با یه غوره سردیشون میشه و با یه مویز گرمی! بهتره زیاد جلوی دست و بالشون نمونی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
شما زیاد خودت را ناراحت نکن بابت ما هم نگران نباش مواظب خودت باش اونجا به تور اوباش و نژادپرستها و نازی ها و غیره نخوری ببم جان
زنده باشی شاه فرهاد
خداحافظی کرد چون میدونستم سال آینده خبری از امتیاز معیشتی نیست و همچنین خبری از قهرمانی
می تونم بگم تو داری یک حرفه‌ای در مربیگری می‌شوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
بابا صبر میکردی دوتا بازی را مربیگری میکرد اگر اخراجش نکردند بعد دم از مربیگری حرفه ای بزن با این حساب شما پس فرگوسن که سالها تو منچستر ماند حرفه ای نیست ؟
ایشان اهل تیم ملی هم نبود.
آقای مجیدی لطفا خودت را فرزند استقلال قلمداد نکن چون لیاقت این عنوان را نداری چون اگر اینگونه بود بخاطر چندمشت دلار بیشتر به استقلال پشت نمیکردی. بدان هرچه داری از نام پرشکوه استقلال داری
زود فهمید شانسی قهرمان شدهو همیشه شانس با آدم ها همراه نیست
دیگه بازیکن ها هم با این همه دوپینگ داغون می شن کلا ابرو حیثیت هم برای داوری و کمیته بی انظباطی نگذاشتن
فقط امیر قلعه نویی...
شیرفرهاد مثل همیشه با تستقلال و آزمون و خطا در این تیم خوش رو مطرح کرد و حالا خیلی راحت و بدون هیچ تعصبی میره دنبتل پول جمع کردن تو کشورهای عربی.
آقای مجیدی واقعا بی تعصبی.
اين اقا استقلال را سكوي پرتاب براي خودش درست كرده بود كه توانست موفق شود از اولش هم دلش با تيم هاي اماراتي بود به هرحال اماراتي ها هم پول وامكانات خيلي خوبي دارند هيچ ادم عاقلي از اين موقيعت به دست امده
كوتاهي نمي كند عشق وعلاقه به تيم محبوب اين چرت وپرت ها همش عوام فريبي است حرف اول واخر توي دنيا پول

وامكانات وزندگي لاكچري است . مجيدي تمام اينها را مديون استقلال وهوادارانش است كه امسال برايش در ليگ ايران رقم خورد
مجیدی کلا عادت داره از استقلال به عنوان سکوی پرتاب استفاده کنه و لا غیر
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی