قیمت دمنوش گیاهی لاغری پونه و عسل تبریز

کد خبر: ۱۱۳۵۸۸۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 20 August 2022
|
6047 بازدید

برخی از افراد برای استفاده از دمنوش لاغری دوست دارند آن را به صورت خانگی نیز تهیه نمایند زیرا اطمینان خاطر بیشتری خواهند داشت و از کیفیت آن نیز مطمعن خواهند بود اما برای تولید این نوع دمنوشها باید موارد بسیار زیادی را رعایت کرد و اگر یکی از آن را فرد رعایت نکند باعث بی فایده شدن دمنوش خواهد شد.

همانطور که می دانید دمنوشهای زیادی برای لاغری وجود دارد که یکی از این دمنوشها به نام چای ترش می باشد که جزو بهترین دمنوشها برای لاغری به حساب می آید.

بهتر است بدانید چای ترشی به دلیل ترکیبی که دارد باعث رفع چربیهای موجود در بدن فرد نیز می شود به همین منظور این نوع کالا را به عنوان یک دمنوش خانگی هم به حساب خواهند آورد.

قیمت دمنوش گیاهی لاغری پونه و عسل تبریز

افرادی که به دنبال آن هستند صبح خود را با انرژی زیاد شروع کنند بدون آنکه چاق یا دچاره اضافه وزن شوند بهتر است از دمنوش گیاهی لاغری زنجبیل سر صبح نیز استفاده کنند زیرا خواص زیاد زنجبیل باعث می شود که فرد انرژی بسیار زیادی دریافت کند.

برخی از دمنوش لاغری موجود در بازار به صورت گیاهی می باشد مانند زردچوبه هندی یا زنجبیل و گل محمدی و همچنین جینسینگ که جزو آخرین نمونه از این نوع دمنوش گیاهی به حساب می آید.

بهتر است بدانید دمنوش با جوشانده تفاوتهای بسیار زیادی دارد بهتر است در هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که کدام نوع آن را خریداری می کنید زیرا دمنوش به لاغری بیشتر از حوشانده کمک می کند.

خواص دمنوش پونه کوهی و عسل

با توجه به مواردی که پیش تر هم بیان شد خواص دمنوش پونه کوهی و دمنوش لیمو عمانی بر کسی پوشیده نیست؛ همانطور که می دانید پونه یکی از گیاهانی است که خاصیت دارویی دارد و طعم عالی آن هنگامی که با عسل ترکیب می شود باعث شده است که یکی از محصولات فوق العاده عالی در بیاید.

این پونه خودش خاصیت ضد انگلی دارد و اگر آن را با عسل استفاده کنید تمام کرمهای روده را از بین می برد برای تهیه دمنوش پونه می توانید از روشهای مختلف استفاده کنید:

این محصول خاصیت آنتی بیوتیک دارد مانند یک داروی آنتی بیوتیکی و مثل پین سیلین عمل می کند گلودرد را از بین می برد.

قیمت دمنوش گیاهی لاغری پونه و عسل تبریز

از دیگر کاربردهای دمنوش گیاهی پونه و عسل با عفونتهای مختلف ویروسهایی که در بدن به وجود می آید مقابله می کند و باعث می شود که سیستم ایمنی بدن بالا رود آنتی اکسیدان آن بسیار زیاد است و افرادی که از سرطان رنج می برند؛ می توانند روزانه از این دارو استفاده کنند.

این محصول حاوی کوئرستین است؛ رشد سلولهای سرطانی را تا حدود بسیار زیاد کم می‌کند و مرگ سلول‌های سرطانی را بهبود می بخشد این دمنوش برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماریهای ویروسی بسیار مفید است در مقابل تبخال و ویروس آنفولانزا از بدن محافظت می کند.

ترکیب پونه کوهی و عسل باعث می گردد؛ که مقادیر زیادی ویتامینهای گروه آ و  گروه ب و گروه سی در بدن افزایش پیدا کند و در فصل گرما و سرما به راحتی افراد می توانند از آن استفاده کنند.

دمنوش گیاهی تبریز

از عمده محصولاتی که با بهره گیری از برگ، گل و دانه های گیاهان در دل طبیعت تهیه شده اند، دمنوش گیاهی تبریز است که دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه عرضه محصولات دارویی می باشند.

یکی از فوایدی که می توانیم برای دمنوشهای گیاهی تبریز متصور باشیم، ممانعت از ایجاد ویروس سرما خوردگی و همچنین انتقال آنها به اطراف می باشد که از این روی شاهد فضایی سالم و به دور از هر گونه آلودگی و میکروب می باشیم.

دمنوشهای گیاهی تبریز در اقسام متنوعی تولید شده و نمونه های فراوانی از گیاهان طبیعی را شامل می شوند که مزایای ویژه ای از قبیل: درمان بیماری گوارشی، سهولت هضم غذا، درمان حالت تهوع، کنترل فشار خون، تسکین سردرد، افزایش اشتها و غیره را دارا می باشند، از عمده دمنوشهای اصل و تاثیر گذار تبریز شامل: اسانس گیاه اسطوخودوس، بادرنجبویه، گل محمدی، نعناع، کاسنی، خارشتر و غیره می باشند.

قیمت دمنوش گیاهی لاغری پونه و عسل تبریز

شایان ذکر است که دمنوش گیاهی تبریز از روییدنیهایی چون: گل رز، نعنا، به لیمو، مریم گلی، آویشن، جعفری، بابونه و غیره استخراج شده است و تماماً خاستگاهی داخلی داشته و از این روی شاهد بهترین نوع ایرانی آنها می باشید.

این نمونه های بی نظیر می توانند سلامتی شما را ارتقا بخشیده و همواره با خواص آنتی اکسیدانی خود ویروسهای خطرناک را از بدن شما زدوده و اطمینان خاطری را برای شما فراهم آورند.

شایان ذکر است این دمنوشها می توانند تمامی باکتریها را از بین برده و زمینه نابود سازی انواع میکروبها را فراهم آورده تا بدن شما از تمامی چرک و عفونت داخلی مبرا شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟