به گزارش تابناک از «آناتولی»؛ این آمار در اظهارات آلپ چیچک داغی، یکی از بنیانگذاران پلتفرم لجستیک دیجیتال Navlungo روز سه شنبه در حاشیه مجمع جهانی تجارت الکترونیک World E-Commerce Forum در شهر نمایشگاهی استانبول بیان شد.
چیچک داغی گفت که تنها ۴ درصد از شرکتهای کوچک و متوسط محصولاتشان را از طریق اینترنت صادر میکنند.
وی توضیح داد ترکیه مسیری طولانی برای افزایش حجم صادرات از طریق اینترنت پیش رو دارد.
چیچک داغی تاکید کرد پلتفرم ایجاد شده قادر است محصولات تولیدکنندگان ترکیه را به هر نقطه از دنیا برساند.
طبق اظهارات این کارآفرین، آینده امیدوارکنندهای برای ترکیه در تجارت الکترونیک و خدمات لجستیک وجود دارد و این کشور قصد دارد طی ۵ سال از پیشروان این بخش شود.