رئیسی وارد استان کرمان شد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به منظور افتتاح چندین طرح و پروژه در حوزه آب و برق و بررسی وضعیت اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم وارد استان کرمان شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۹۳
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ 30 June 2023
|
3599 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از کرمان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز به منظور افتتاح چندین طرح و پروژه در حوزه آب و برق و بررسی وضعیت اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در استان کرمان، با استقبال رسمی مسئولان استان وارد فرودگاه بم شد.

در آیین استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، تعدادی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امیر غلامعیلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، سردار روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان و اعضای شورای تامین استان کرمان نیز حضور دارند.

به گزارش تسنیم در سفر رئیس جمهور به استان کرمان حدود ۲ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه برق منطقه‌ای کرمان و در حوزه شرکت‌های توزیع برق شمال و جنوب کرمان نیز ۳۳۵ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح اولین پروژه آبرسانی به شهر‌های بم و بروات با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و بهره‌برداری از طرح عظیم فاضلاب شهر سیرجان با ظرفیت تصفیه ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز از دیگر افتتاح آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در سفر به کرمان است.

لازم به ذکر است پنج پروژه شبکه انتقال و فوق توزیع در حوزه برق منطقه‌ای استان کرمان با اعتبار ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانسی توسط رئیس جمهور در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسند که این طرح‌ها شامل؛ خط ۴۰۰ کیلوولت بم به جیرفت، خط ۴۰۰ کیلوولت شاهماران (منطقه خبر)، پست ۱۳۲ کیلوولت سبزواران (جیرفت ۳)، خطوط ۱۳۲ کیلوولت ارتباطی جیرفت و همچنین توسعه پست ۱۳۲ کیلوولت اسفندقه است.

توزیع ۲۶۰ سیستم خورشیدی بین عشایر ۱۶ شهرستان و برق‌رسانی به چندین روستا در شمال و جنوب استان کرمان نیز از دیگر پروژه‌هایی است که با حضور رئیس دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسند.

همچنین در این سفر یک روزه تعویض و اصلاح سیم‌های مسی به کابل‌های خودنگهدار جهت کاهش از سرقت شبکه برق و زیبایی شهر و بهینه‌سازی برق بیش از ۱۰۰ روستا نیز فردا توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات