بازدید 6692
۲

حضور هنرمندان در منزل بیتا فرهی

مراسم تشییع و خاکسپاری بیتا فرهی با حضور هنرمندان سه شنبه ۷ آذر ماه از خانه سینما ۲ راس ساعت ۹ صبح برگزار می شود و بعد از آن پیکر بازیگر "هامون" در جوار مادرش در قطعه ۷۹ بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 27 November 2023

به گزارش تابناک، جمعی از هنرمندان در پی درگذشت بیتا فرهی با حضور در محل سکونت این بازیگر با خانواده اش ابراز همدردی کردند.
 
غروب ۵ آذر ماه هنرمندانی چون رخشان بنی اعتماد ، فاطمه معتمداریا , لیلا حاتمی، هانیه توسلی، رضا کریمی ، مهتاب کرامتی ، همایون ارشادی ، گلاره عباسی ، فرخ نعمتی، ستاره اسکندری ، سهیلا رضوی ، سام قریبیان ، علیرضا آقاخانی ، اکرم‌ محمدی ، سودابه خسروی ، رضا سخایی ، امیر سیدی و ... در محل سکونت بیتا فرهی حاضر شدند و با مهسا قریشی دختر این هنرمند ابراز همدردی کردند.
 
 
مراسم تشییع و خاکسپاری بیتا فرهی سه شنبه ۷ آذر ماه از خانه سینما ۲ راس ساعت ۹ صبح برگزار می شود و بعد از آن پیکر بازیگر "هامون" در جوار مادرش در قطعه ۷۹ بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.
 
بیتا فرهی ۴ آذر ماه به دلیل عوارض بیماری ریوی و قلبی در بیمارستان دی تهران درگذشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
روحش شاد ! رفت دنبال هم بازیش در فیلم زیبای هامون - یادش به خیر سال 1363 با بچه های هم خدمتی از پادگان چکش مرخصی گرفتیم برای دیدن فیلم هامون در سینما فلسطین ! چقدر بهمون خوش گذشت !
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
هامون سال 1368 ساخته شده
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی