در اقدامی عجیب، اسپانسر پرسپولیس یک کنسرو تن ماهی را با لوگوی این باشگاه بسته بندی کرده و روانه بازار کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی؛ گرچه این مدل از درآمدزایی در فوتبال حرفهای دنیا مرسوم نیست و حامیان مالی مستقیما وارد بهرهبرداری از برند باشگاه محبوب تحت حمایت خود روی محصولات نمیشوند اما شرکت طبیعت این کار را کرده است.
گویا در قرارداد بین دو طرف از ابتدا چنین همکاری مشترکی تعریف شده بود.
پیش از این در دوران مدیریتی سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، تلاش های مشابهی برای تولید محصول با نام سرخابیها انجام شده بود که شکست خورد و امروز اثری از آن نیست.
نوشابه استقلال و پرسپولیس، آدامس و پفک و سیمکارت و آژانس هواپیمایی و کارت بانکی با نام این دو باشگاه از دو دهه پیش عرضه شد اما پس از مدتی جمع شده و امروز اثری از آنها نیست.