از دیرباز، رقابت سنگینی میان هتلهای مختلف برای جذب مشتری وجود داشت. امروزه نیز این رقابت جریان دارد. حتی میتوانیم بگوییم که به دلیل افزایش تکنولوژیها و سطح رفاه زندگی اجتماعی و فردی، این رقابت بسیار شدیدتر از پیش ادامه دارد. هتلهای مختلف برای پیروزی بر رقبای خود، از انواع و اقسام روشهای ممکن استفاده میکنند.
در این میان، برای اینکه رقابت عادلانه باشه ، قوانین داخلی هتلها بسیار اهمیت دارند. همه هتلها موظف اند که از قوانین کشوری هتلداری پیروی کنند. علاوه برا این قوانین، بعضی وقتها قوانین دیگری نیز وجود دارند که توسط هیئت مدیره یک هتل تصویب میشوند. درصورتی که شما میخواهید در هتل اسپیناس تهران یا هر هتل دیگری اقامت داشته باشید، ناچارید که به قوانین هتل احترام بگذارید و در مدت اقامت خود حتما آنها را رعایت کنید.
با ما همراه باشید تا چند مورد از قوانین هتل اسپیناس تهران را بررسی کنیم. اگر این قوانین را رعایت نکنید، اجازه اقامت در هتل اسپیناس تهران را ندارید.
یکی از مهمترین فاکتورها در اعتبار یک هتل، امنیت و نظم آن هتل است. همه هتلها (از نمونههای کوچک و کم ستاره بگیرید تا نمونههای معروف پنج ستاره) در حفظ نظم داخلی خود بسیار جدی عمل میکنند. درصورتی که میخواهید در هتل اسپیناس تهران یا هر هتل دیگری اقامت داشته باشید، حتما در هنگام ورود درمورد قوانین هتل از مسئول پذیرش پرسوجو کنید.
البته، راههای دیگری برای اطلاع از این قوانین نیز وجود دارند. شما میتوانید قبل از رزرو هتل، با مراجعه به وبسایت آن، قوانین هتل را دریافت کنید. همچنین، معمولا هتلها خدمات پشتیبانی تلفنی نیز دارند. شما میتوانید به وسیله تماس با پشتیبانی تلفنی هتل اسپیناس تهران (یا هتلهای دیگر) درمورد قوانین آن هتل آگاه شوید. پس از اینکه به صورت کامل درمورد قوانین هتل اسپیناس تهران آگاه شدید، حتما به صورت کامل آنها را رعایت کنید. یکی از مهمترین این قانونها، نظم و آرامش محیط داخلی هتل است.
به هیچ وجه نباید نظم یا آرامش فضای داخلی هتل را به هم بریزید. درصورتی که اتفاقی افتاد که سبب عصبانیت شما شد، آرام بمانید و سعی کنید که از ایجاد جنجال و شلوغی بپرهیزید. درصورتی که شما به این هشدارها توجه نکنید و آرامش هتل را به هم بریزید، مامورین محترم حراست هتل با شما برخورد خواهند کرد. حتی ممکن است که هتل بتواند بنابر قوانین داخلی خود، شما را از ادامه اقامت در آنجا منع کند. در برخی موارد، هتلها نام شما را در پروندههای انضباطی خود نیز ثبت میکنند و در مراجعههای بعد نیز به شما حق اقامت در هتل را نمیدهند. همانطور که متوجه شدهاید، رعایت نظم و آرامش در همه هتلها اعم از هتل اسپیناس تهران اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است که درصورت بروز عصبانیت و ...، در اتاق خود باقی بمانید یا برای مدتی هتل اسپیناس تهران را ترک کنید تا آرام شوید.
بسیاری از اوقات، پیش میآید که مشکلی برای مسافران و مشتریان هتل پیش بیاید. بعضی از این مشکلات، به دلیل حواسپرتی خدمه هتل و به صورت سهوی ایجاد میشوند. عده ای دیگر، به دلیل نواقص فنی وسایل هستند. علاوه بر مشکلات ذکر شده، انواع دیگری از مشکلات نیز ممکن است برای شما ایجاد شوند. درصورتی که برای شما نیز مشکلی در طول اقامت خود پیش آمد، در قدم اول کاملا خونسردی خود را حفظ کنید. نیازی به عصبانیت نیست. شاید مشکلی که برای شما پیش آمده است، بسیار جزئی باشد و بتوانید خودتان آن را حل کنید. پس نیازی نیست که در همان مرحله اول به خدمه هتل مراجعه کنید. درصورتی که مشکل جزئی و ناچیز است، توصیه میکنیم که خود آن را حل کرده و سپس به خدمه هتل اطلاع دهید.
گاهی از اوقات، مشکل به وجود آمده بزرگتر از آن است که توسط خود شما حل شود. مثلا یک نقص فنی در لوازم الکترونیکی یا کالای خواب یا ... میتواند مشکلی باشد که شما از حل آن به صورت شخصی عاجز بمانید. در این موارد، باز هم در گام اول خونسردی خود را حفظ کنید. سپس به مسئول مربوطه مراجعه کرده و مشکل خود را با او در میان بگذارید. شما میتوانید از هتل اسپیناس تهران یا هتلهای دیگر به مسئول پذیرش یا ... انتقاد کنید. اما توجه داشته باشید که انتقاد شما باید کاملا در چارچوب ادب و نزاکت باشد و از این دایره خارج نشود. درصورتی که نتوانید خود را کنترل کنید و به صورت توهینآمیز انتقاد خود را بیان کنید، ممکن است که از طرف حراست هتل با شما برخورد شود.
وقتی که شما اتاقی در هتل اسپیناس تهران رزرو کردید، ساعت تحویل اتاق به شما اعلام میشود. سعی کنید طوری در هتل حاضر شوید که راس ساعت تحویل اتاق آنجا باشید. درصورتی که از این ساعت تاخیر داشته باشید مشکل زیادی ایجاد نمیشود، ولی سعی کنید که به هیچ وجه از این ساعت زودتر در هتل حاضر نشوید. در نهایت، ده دقیقه یا یک ربع قبل از ساعت تحویل به هتل مراجعه کنید. بدین صورت، میتوانید به هتل کمک کنید که دچار ازدحام بیش از حد و بیدلیل در لابی و ... نشود. از طرف دیگر، برای شما ساعتی مشخص میشود که موظف هستید در آن ساعت اتاق را به هتل تحویل بدهید. حتما مانند بقیه موارد، به این ساعت نیز پایبند باشید. زودتر تحویل دادن اتاق موردی ندارد، اما به هیچ وجه نباید در تحویل اتاق تاخیر داشته باشید. تاخیر در تحویل اتاق، میتواند برنامه هتل را به هم بریزد و مشکلاتی برای آنها ایجاد کند.
انتهای رپرتاژ آگهی/