بازدید 2694

پیشنهاد ستاره ناکام به بارسا: من را بخرید!

کالوین فیلیپس، ستاره ناکام منچسترسیتی، امیدوار است که بتواند پیراهن بارسلونا را به تن کند.
کد خبر: ۱۲۴۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ 31 May 2024

پیشنهاد ستاره ناکام به بارسا: من را بخرید!

به گزارش تابناک، به نقل از "ورزش سه"، منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۲ تصمیم گرفت که فیلیپس را با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو از لیدز یونایتد به خدمت بگیرد و امیدوار بود که درخشش این بازیکن در ورزشگاه اتحاد هم ادامه داشته باشد.

اما شرایط مطابق انتظار آنها پیش نرفت و این ستاره انگلیسی نتوانست حتی ذره‌ای از درخششی که پیش از این در لیدز به نمایش گذاشته بود را در سیتی تکرار کند و این فصل تنها ۱۰ بازی در ترکیب این تیم انجام داد و در نهایت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه با قراردادی قرضی راهی وستهم شد.

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده است که این هافبک علاقه بسیاری به پیوستن به بارسلونا در پنجره تابستانی پیش رو دارد و معتقد است که می‌تواند دوران فوتبالش را با حضور در این تیم بار دیگر احیا کند. او پیش از این در ژانویه گذشته هم مایل بود که به این باشگاه ملحق شود.

پیشنهاد ستاره ناکام به بارسا: من را بخرید!

با این حال، مشکلات مالی باشگاه بارسلونا پیش از این مانع از جذب این بازیکن شده بود و انتظار می‌رود که این بار هم دردسرهایی را در این مسیر ایجاد کند. فیلیپس باور دارد که سبک بازی بارسا با او همخوانی بسیاری دارد و به همین دلیل پیامی از طریق مدیر برنامه‌اش برای آنها ارسال کرده است اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی مدیران این باشگاه در این باره چه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری