بازدید 5227

تکذیب نامه همسر رئیسی علیه یک کاندیدا

ارسال هرگونه نامه از سوی همسر رئیس جمهور شهید به شورای نگهبان برای رد صلاحیت یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی این شورا تکذیب شد.
کد خبر: ۱۲۴۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۶ 10 June 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در ساعات گذشته در برخی شبکه های اجتماعی خبری با عنوان «نامه جمیله علم‌الهدی به شورای نگهبان برای رد صلاحیت یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری» منتشر شده است که پیگیری های خبرنگار ایرنا از خانواده رئیس جمهور فقید، حاکی از آن است که چنین نامه ای وجود خارجی ندارد.

در همین راستا یک منبع آگاه در شورای نگهبان نیز ضمن تکذیب این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: چنین نامه ای به دست ما نرسیده است و این خبر خلاف واقع است.

گفتنی است، دادستان کل کشور در اولین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور گفت: دادستان‌ها موظف شده‌اند که با استفاده از امکانات امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شایعات درباره انتخابات در فضای حقیقی و مجازی را رصد کنند و برابر موازین قانونی وظیفه برخورد با عامل یا عاملین را در دستورکار قرار دهند تا فضای پاکی برای رقابتی توأم با اخلاق برای تمام نامزدها فراهم شود و مردم در فضای کاملاً امن و با سلامت کامل به وظیفه خود عمل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری