بازدید 1175

کلاهبرداری با فروش خودروهای تصادفی خارجی

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: باند کلاهبرداری که با مانور‌های متقلبانه خودرو‌های تصادفی را به عنوان اتومبیل لوکس با قیمت گزاف به شهروندان می‌فروختند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۴۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱ 30 June 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ ضرغام آذین معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: با توجه به اشراف اطلاعاتی بر مجرمان و تبهکاران و برخورد با سرشاخه‌های اصلی، رسیدگی پرونده‌ای با موضوع جعل و کلاهبرداری تحت پوشش خرید و فروش خودرو‌های خارجی تصادفی در دستور کار مرکز عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و انجام تحقیقات گسترده پلیسی از شکات مشخص شد متهمان ضمن تشکیل باند، ابتدا نسبت به خرید خودرو‌های تصادفی خارجی با قیمت پایین اقدام کرده و پس از مانور متقلبانه خودرو‌ها را به عنوان اتومبیل لوکس، کم کار کرد، بی رنگ و بدون تصادف با قیمت گزاف به شهروندان می‌فروختند که ضمن خارج کردن خطوط ارتباطی، متواری می‌شوند.

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و در عملیات‌های جداگانه هر سه نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: با انجام اقدامات فنی ۷۵ مورد از مالباختگان شناسایی که پس از هماهنگی قضائی نسبت به مواجهه حضوری با متهمان اقدام شد.

سرهنگ ضرغام خاطرنشان کرد: متهمان با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند که تلاش جهت شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات