بازدید 1268

هلاکت دو نظامی اسرائیلی در جولان اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هلاکت دو نظامی این رژیم در حملات موشکی تلافی جویانه حزب الله به جولان اشغالی سوریه خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۴۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶ 04 July 2024

به گزارش تابناک، رسانه های رژیم اشغالگر به هلاکت دو نظامی این رژیم و زخمی شدن چند نظامی دیگر در حملات موشکی تلافی جویانه گسترده حزب  الله به اهداف نظامی اشغالگران در جولان اشغالی سوریه اعتراف کردند.

حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که در پاسخ به عملیات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در صور و شهادت یکی از فرماندهان ارشد مقاومت، مواضع نظامی اشغالگران را با بیش از 200 موشک هدف قرار داده است.

بر اساس این بیانیه، مقر فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان اییلایت، مقر فرماندهی تیپ هفتم زرهی در پادگان کاتسافیا، مقر فرماندهی گردان زرهی وابسته به تیپ هفتم در پادگان گاملا، مقر فرماندهی لشکر 210(لشکر جولان) در پادگان نفح، مقر یگان توپخانه وابسته به لشکر 210 در پادگان یردن، مقر فرماندهی منطقه شمالی در پادگان دادو، پایگاه اطلاعات منطقه شمالی میشار، مقر فرماندهی تیپ حرمون 810 در پادگان معالیه گولانی، پایگاه اصلی لشکر 136 ایلانیا، مقر تیپ گولانی و یگان  ایگاز در پادگان شراگا در این حملات موشکی هدف قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی از بسته شدن جاده های مختلف در جولان اشغالی سوریه و وقوع آتش سوزی های گسترده در پی شلیک موشکهای حزب الله از جنوب لبنان خبر دادند.

منبع: تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری