مصطفی سیدحسینی مدیرعامل تپسی، در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، از «گروه تپسی» رونمایی کرد. او هدف از ایجاد گروه تپسی را یکپارچه کردن کسب و کارهای پلتفرمی زیر یک چتر واحد مطرح کرد و از دیگر اهداف آن، استفاده از شبکه و زیرساخت تپسی برای توسعه سایر کسب و کارها و استفاده از همافزایی شرکتهای این حوزه برای توسعه و تسریع در رسیدن به اهداف گروه در بازار کسب و کارهای پلتفرمی بیان میکند. عملکرد این مجموعه راهبری، نظارت، کنترل و تسهیلگری در کل این کسبوکارها است.
او درباره چشم انداز گلرنگ در ایجاد یک اکوسیستم در حوزه اقتصاد دیجیتال گفت: پلتفرم تپسی میکوشد تا با ایجاد یک اکوسیستم جدید و ایجاد همافزایی با استفاده از فرصتهای موجود در حوزه اقتصاد دیجیتال و رساندن سهم درآمدی گروه گلرنگ از اقتصاد دیجیتال به یک پنجم کل درآمد گروه تا سال ۱۴۰۱ و افزایش قدرت انتخاب کاربران و افزایش کیفیت ارائه خدمات با ایجاد رقابت، غیرممکنها را ممکن کند.
وی در رابطه با نقش تپسی در شکلگیری این اکوسیستم گفت: تپسی نقشهای بسیاری از جمله تیم متخصص و قوی، هوش مصنوعی مقیاس پذیر، زیرساخت فنی و کارآمد و شبکه گسترده کاربران در سراسر کشور دارد. سوپر اپلیکیشن تپسی، تجربهای یکپارچه از دریافت خدمات با کیفیت و متمایز در حوزههای متنوع را دارد.
سیدحسینی اهداف رشد تپسی تا پایان سال را اینگونه عنوان کرد: رشد دو برابری درآمد شرکت، گسترش بازارهای جدید از طریق ارائه سرویسهای اقتصادی، تمرکز بر توسعه سرویس پیک و گاراژ، خلق ارزش برای کاربران تپسی از طریق ارتباط بین کسب و کارهای آنلاین و آفلاین خواهد بود.