بورس برای سومین روز متوالی قرمزپوش بسته شد

بررسی‌های تابناک نشان می‌دهد نماگر‌های بازار سرمایه در سومین روز هفته جاری باز هم با کاهش مواجه شدند، به گونه‌ای که شاخص کل بورس بازدهی منفی ۰.۱۵ درصدی داشت.
کد خبر: ۱۲۴۹۳۴۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶ 22 July 2024
|
1842 بازدید

بورس برای سومین روز متوالی قرمزپوش بسته شد

به گزارش خبرنگار تابناک، در پایان دادوستد‌های بازار سهام در نخستین روز مردادماه، شاخص کل بورس با کاهش ۳۱۶۹ واحدی معادل ۰.۱۵ درصد مواجه شد و به سطح ۲ میلیون و ۱۶۹ هزار واحد رسید. افت شاخص کل در حالی است که طی دو روز گذشته نیز روند نزولی نماگر را شاهد بودیم و در مجموع طی این سه روز، شاخص کل بورس با ۳۳ هزار و ۴۱۸ واحد کاهش روبرو شد.

از سوی دیگر؛ شاخص قیمت وزنی-ارزشی در معاملات امروز با کاهش ۶۲۳ واحدی به ۴۲۶ هزار و ۶۵۸ واحد رسیده است. این در حالی است که شاخص کل هم وزن در تالار شیشه‌ای با افت ۳۸۳ واحدی مواجه شد و به سطح ۶۹۳ هزار و ۶۰۲ واحد کاهش یافت.  

بورس برای سومین روز متوالی قرمزپوش بسته شد



افت شاخص کل بورس در شرایطی است که امروز سهامداران بیش از ۲۶۰ هزار معامله به ارزش ۳۹ هزار و ۵۱ میلیارد ریال انجام دادند و در نهایت ۴ میلیارد و ۹۹۴ میلیون سهم و حق تقدم را معامله کردند.

در پایان بازار امروز، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس داشت و پس از آن نماد‌های بفجر، خودرو، وامید، شپنا و وبملت در افت شاخص نقش داشتند.

شاخص کل فرابورس نیز در سومین روز هفته با ۱۰۱ واحد کاهش به ۲۲ هزار و ۱۹۲ واحد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟